Întrebări și răspunsuri

icon În vederea extinderii pieței de desfacere și promovării producției sale peste hotare, compania încheie contracte cu companii străine privind prestarea serviciilor de căutare a cumpărătorilor producției, reclamă și promovarea producției sale pe piețe noi. Trebuie oare compania să achite T.V.A. la importul serviciilor?

În conformitate cu art. 93 pct. 9) din CF, importul de servicii este definit ca prestare de servicii de către persoanele juridice şi fizice nerezidente ale Republicii Moldova persoanelor juridice şi fizice rezidente sau nerezidente ale Republicii Moldova, pentru care locul prestării se consideră a fi Republica Moldova. Astfel, întrucît totalitatea proceselor de creare, promovare și prezentare a produsului pe piață reprezintă servicii de marketing și, reieșind din art. 111 alin. (1) lit. e) din CF, locul livrării serviciului legat de marketing se c...

author icon

Andrei Nevreanschi

Monitorul fiscal FISC.md Nr.24 2015


Instituții:

Serviciul Fiscal de Stat

icon Acest articol este destinat doar pentru utilizatorii abonați. Pentru a vă abona selectați abonamentul

Deja sunt abonat
image

Abonament Premium

2 499 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

1 599 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

799 MDL

Comandă acum

3007 vizualizări

Data publicării:

12 Martie /2015 11:31

Domeniu:

T.V.A.

Etichete:

piata | TVA | producția

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon