27
12 2013
1318

Anunţ! 30 şi 31 decembrie 2013: program de muncă extins pentru Centrul de Asistenţă şi Contact!

În scopul oferirii suportului necesare tuturor utilizatorilor serviciilor electronice fiscale, până la sfârşitul lunii curente Centrul de Asistenţă şi Contact al Î.S.”Fiscservinform” va activa conform unui regim special. Astfel, agenţii economici au posibilitatea de a obţine răspuns la anumite întrebări şi în afara programului de muncă. Corespunzător graficului stabilit pentru zilele 30 şi 31 decembrie, operatorii vor acorda consultaţii telefonice conform următorului orar:

  1. 30 decembrie 2013 — 08:00-20:00
  2. 31 decembrie 2013 — 08:00-18:00

Colaboratorii Centrului de Asistenţă şi Contact vor asigura:

  • Calitatea şi continuitatea procesului de transmitere şi recepţionare a documentelor în formă electronică aferente SIA „Declaraţie electronică” şi SIA „Registrul General Electronic al Facturilor Fiscale”;
  • Calitatea şi continuitatea funcţionalităţii portalului servicii.fisc.md/;
  • Înregistrarea tuturor incidentelor apărute în procesul de recepţionare a dărilor de seamă în formă electronică şi coordonarea măsurilor necesare pentru soluţionarea acestora;
  • Recepţionarea tuturor apelurilor telefonice de la agenţii economici.

În contextul celor nominalizate, Centrul de Asistenţă şi Contact îndeamnă agenţii economici, înainte de a apela numărul de telefon (022) 822-222, să acceseze rubrica “Întrebări frecvente” de pe portalul serviciilor electronice fiscale – servicii.fisc.md, întrucât pot găsi deja răspuns la o serie de întrebări, evitând astfel timpul de aşteptare.

Pentru mai multe informaţii cu privire la modalitatea de utilizare a serviciilor electronice fiscale, contactaţi Centrul de Asistenţă şi Contact la numărul de telefon (022) 822-222.

via servicii.fisc.md

0 comentarii

Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.