07
11 2014
1161

Moldova, promovată ca cea mai autentică destinație turistică din Europa la World Travel Market (WTM) din Londra

Pe data de 3-6 noiembrie în Londra a avut loc cel mai important eveniment global formatul B2B pentru industria turismului. Acesta a atras un număr record de 82 312 vizitatori și cumpărători. În prima zi a evenimentului Agenția Turismului a Republicii Moldova și Organizația Mondială a Turismului (OMT) au semnat Memorandum-ul de Înțelegere care stabilește cooperarea între cele două organizații pentru următorii doi ani în vederea sporirii și îmbunătățirii competitivității și durabilității sectorului turismului al Republicii Moldova. La această ediție s-au prezentat cu succes cei mai mari tur-operatori și prestatori de servicii care promovează Moldova ca destinație turistică. Printre aceștia se numără: IM „Tatrabis” SRL, „Solei-Turism”, „Sapin-Exim” SRL (Amadeus Travel Lufthansa City Center), „All4Go” SRL, „Philipsky Tour” SRL, cât și Spitalul Internaţional „Medpark”. Cu suportul proiectul USAID CEED II, pentru prima oară, în cadrul acestui eveniment mondial, a fost organizată o conferință de presă care a prezentat Moldova ca fiind destinația numărul 1 de călătorie pe calea nebătută în Europa (# 1 off the beaten path travel destination in Europe), declarat de Lonely Planet. Jurnaliștii de la renumitele media Evasion TV (Canada), Travelholic Nomad, Independent, Guardian, Lonely Planet au avut posibilitatea să cunoască mai îndeaproape cele mai cunoscute atracții turistice ale Moldovei printre care vinăriile, mănăstirile, cetățile medievale, viața rurală și culturală autentică. Potrivit managerului Superior de Proiecte al Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională (USAID) Moldova, Sergiu Botezatu, industria turismului este una importantă ce contribuie la creșterea economică a țării noastre, iar astel Agenția sprijină eforturile depuse la toate nivelele în dezvoltarea industriei turismului în Moldova. Menționăm că în țara noastră turismul este încă o industrie în curs de dezvoltare. Campania de promovarea a Moldovei ca destinație turistică are la bază mesajul că țara noastră are un mare potențial neexploatat în acest domeniu, este calea nebătătorită a Europei.

via agora.md

0 comentarii

Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.