10
06 2015
694

Vinurile din Moldova au atras sute de vizitatori la o expoziție din China

Brandul de ţară „Vinul Moldovei” a impresionat din nou comunitatea internaţională. De această dată, la Beijing, în cadrul TopWine China 2015, vinurile noastre au fost vedetele expoziţiei specializate. Expuse la un stand impresionant, produsele a 17 companii vinicole au atras vizitatorii chinezi datorită gustului rafinat, savorii puternice şi culorilor speciale.

Participarea la eveniment a producătorilor autohtoni a avut loc la iniţiativa Oficiului Național al Viei și Vinului din Moldova (ONVV), cu susținerea programului USAID CEED II, care continuă campania de promovare a brandului de țară „Vinul Moldovei” pe cele mai importante piețe internaționale.

La această ediție a expoziției de la Beijing au participat următoarele companii vitivinicole: Cricova, Maurt, Imperial Vin, Suvorov, Mold Nord, Nis-Struguraș, Migdal-P, Purcari, Bostavan, Asconi, Cimișlia, Vinăria din Vale, Basavin, Fautor, Chateau Vartely, Doina Vin, Mimi.

Expoziţia de la Beijing a fost un succes fulminant pentru vinificatorii noştri. Pe durata evenimentului standul Moldovei a fost practic luat cu asalt de vizitatori, fiind epuizate toate stocurile cu care vinificatorii noştri au mers în China. Interesul manifestat faţă vinurile noastre reconfirmă faptul că „Vinul Moldovei” are toate şansele să cucerească piaţa chineză, dar şi să devină un simbol al calităţii şi un brand recunoscut la nivel internaţional, a declarat Andrian Digolean, expert principal marketing, ONVV.

Timp de trei zile, expoziția de la Beijing a fost vizitată de cca 10 mii de vizitatori: experți, importatori, distribuitori, jurnaliști, bloggeri, amatori ai vinurilor de calitate și potențiali parteneri de afaceri. În cadrul degustărilor la standul „Vinul Moldovei” producătorii moldoveni au avut posibilitatea de a-și prezenta vinurile potenţialilor parteneri de afaceri, fapt ce le va spori şansele de export pe piaţa chineză.

Datorită politicilor de promovare ale ONVV și a eforturilor depuse de producătorii vitivinicoli, în 2014 vânzările vinurilor moldovenești pe piața chineză au sporit cu 7%, iar producătorii noștri au exportat în această țară peste 1 milion 131 de mii de litri de vin.

via | agora.md

0 comentarii

Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.