Servicii electronice

icon Nicolae Casîm: Centrul de Asistenţă şi Contact – cartea de vizită a Î.S. „Fiscservinform”

Prestarea serviciilor în era comunicaţiilor moderne presupune prelucrarea calitativă şi operativă a unor volume considerabile de apeluri telefonice şi, respectiv, abordări complexe asupra compartimentului dat. Lipsa timpului şi a resurselor umane deseori se răsfrâng negativ asupra calităţii recepţionării apelurilor de intrare de la potenţialii clienţi şi parteneri. Comunicarea permanentă şi tratamentul profesionist, primit în timpul unei conversaţii telefonice de informare şi consultare, între companie şi cetăţeni, care, de regulă, sunt despărţiţi spaţial şi temp...

author icon

Nicolae Casîm

Monitorul fiscal FISC.md Nr.2 2011


icon Acest articol este destinat doar pentru utilizatorii abonați. Pentru a vă abona selectați abonamentul

Deja sunt abonat
image

Abonament Premium

2 499 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

1 599 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

799 MDL

Comandă acum

2802 vizualizări

Data publicării:

14 Iulie /2011 17:36

Domeniu:

Servicii electronice

Etichete:

Servicii electronice fiscale | Centru de Asistenţă şi Contact

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon