News

Guvernul a aprobat conceptul SIA Registrul electronic al angajaților

Membrii Cabinetului de miniștri au aprobat astăzi conceptul Sistemului informațional automatizat „Registrul electronic al angajaților”, acțiune prevăzută în Planul de acțiuni al Guvernului pentru anii 2020 – 2023.

 

Potrivit Secretarului de stat al Ministerului Finanțelor, Tatiana Ivanicichina, prin concept se propune instituirea unui sistem informațional care va permite automatizarea proceselor de evidență a persoanelor angajate în câmpul muncii: „Sistemul va asigura păstrarea istoricului aferent raporturilor de muncă și va facilita accesul la date în timp real, fapt ce va contribui la combaterea fenomenelor salariului „în plic” și a muncii nedeclarate”.

 

Utilizarea Sistemului informațional automatizat „Registrul electronic al angajaților”  se propune să fie obligatorie începând cu 1 ianuarie 2021 pentru Ministerul Finanțelor și instituțiile subordonate, Ministerul Sănătății, Muncii și Protecției Sociale, Casa Națională de Asigurări Sociale și Compania Națională de Asigurări în Medicină, iar începând cu 1 iulie 2021 pentru toate autoritățile publice.

via | mf.gov.md

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD" | Ministerul Finanțelor al Republicii Moldova

1766 views

The date of publishing:

10 September /2020 19:50

Domeniu:

Servicii electronice | Noutăți

Tags:

angajat | Registrul electronic | salariati | relatii de muncă

0 comments

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon