06
06 2019
341

BUSINESS EXCEL. Curs practic. Nivel începător-mediu

De ce să participi? MS Excel îți permite economisirea timpului, prin aplicarea formulelor pentru efectuarea calculelor vaste, pentru a urmări datele și pentru a genera modele de analiză. De asemenea, prin intermediul MS EXCEL, poți să aranjezi datele pentru evidență și face prezentări în diverse tipuri de diagrame. Pentru cine este acest curs? Dacă ești implicat în vânzări, evidență contabilă, gestiune financiară, marketing, management sau pur și simplu dorești să fii „expert în formule și diagrame”, acest curs este pentru tine! Înregistrare la curs La finele cursului ești capabil să: - Generezi rapoarte specifice, detaliate, sigure și relevante - Utilizezi combinații de taste pentru o productivitate înaltă - Lucrezi cu referințe complexe și externe de conexiuni la date - Aplici cu succes tehnici profesionale pentru soluții eficiente și sigure de calcul tabelar - Formatezi, personalizat, domenii de celule și tipuri de date - Creezi grafice complexe și dinamice - Stăpânești opțiunile de ajustare și tipărire ale tabelelor de dimensiuni mari - Numești celule și domenii de celule ca să le folosească în calcule - Sintetizezi date după criterii și condiții diverse - Validezi date după liste și criterii numerice - Regăsești ușor informații cu ajutorul funcțiilor specifice (VLOOKUP, INDEX) - Consolidezi date din diferite fișiere, folosind funcții de agregare - Folosești scenarii pentru simulări de afaceri - Rezolvi probleme de afaceri cu un rezultat propus, utilizând instrumentul Goal Seek; - Optimizezi procese de afaceri cu ajutorul instrumentului „Solver” - Analizezi date dinamice complexe, cu ajutorul tabelului pivotant - Protejezi/restricționezi eficient accesul la date - Automatizezi procese repetitive cu ajutorul macrocomenzilor - EXCEL- ezi în decizii de afaceri! Înregistrare PROGRAM Modulul 1: Prezentare interfață EXCEL și Ribbon - Tipuri de date (numerice, text, date calendaristice) - Date care se repetă (serii Autofill) - Ce este un ribbon? - Taburi, grupuri, comenzi—cum lucrăm cu acestea? Modulul 2: Meniul File și Formatarea în Excel - Cum deschidem un registru de lucru? - Cum creăm un nou registru și cum utilizăm template-uri Excel? - Cum denumim un fișier Excel? - Cum printăm un registru? - Meniul Home - Formatare celule: grupurile Font și Alignment, Format as Table - Tipuri de formatare (Number, Data, Procent, Special: ex CNP, Text, Custom) Modul 3: Filtrarea datelor, tabele și imprimarea în Excel - Freeze panes, Filtrare simpla, Filtrare complexa - Sortarea datelor, Sortarea după criterii multiple și particularizate - Crearea si formatarea unui tabel; utilizare Named Ranges Pregătirea datelor pentru a fi tipărite - Opțiunile Page Layot View si Page Break Preview Modul 4: Formatarea condițională și Text to Columns - Definirea stilurilor și Evidențierea datelor - Schimbarea modului de afișare a datelor pe baza valorilor - Definirea regulilor de validare pentru anumite domenii de celule - Aranjarea surselor de validare a datelor - Determinarea informațiilor ce vor fi afișate pe ecran Modul 5: Crearea foilor de lucru dinamice prin utilizarea PivotTable - Analiza datelor dinamic utilizând PivotTale - Filtrarea, afișarea și ascunderea datelor din PivotTable - Editarea și formatarea PivotTable-ului - Gruparea datelor într-un PivotTable - Crearea unui PivotTable cu date externe Modul 6: Crearea de diagrame și grafice; Funcții Excel - Crearea graficelor și particularizarea modului de afișare a graficelor - Reprezentarea trendurilor aferente datelor - Rezumarea datelor folosind Sparklines - Crearea de grafice dinamice utilizând PivotChart - Funcții matematice, statistice și logice utilizate în calcule de Business - Funcții Date & Time – today, now, year, month, day, weekday, weeknum - Funcții Lookup& reference – lookup, hlookup, vlookup, match, index - Funcții Text – left, rightm len, trim, lower, upper, substitute, value, concatenate etc. Te așteptăm la curs, dacă: - deții cunoștințe de bază în Excel și dorești să le aprofundezi; - lucrezi, de regulă, în Excel și dorești să o faci mai eficient; - utilizezi Excel în mod constant și dorești să cunoști cele mai avansate instrumente pentru susținerea deciziilor de afaceri; - vrei să prelucrezi date în mod eficient, să faci analize și rapoarte pentru a lua deciziile finale corecte. Formator: Maria Moraru - Lector ASEM, Departamentul Informatică și Managementul Informației, formator IT, autor de manuale, culegeri de probleme, etc. Formator Business Excel la PROACTIVE CONSULTING SRL (în cadrul cursurilor deschise și corporative la companii precum: Autodoc SRL, Inspecția Socială, DitaEstfarm SRL, Centrul de drept pentru persoane cu disabilități etc.) Înregistrare Investiția în cunoștințe: 2390 lei Locație: PROACTIVE, str. M. Varlaam 65, of. 330, etaj 3 (clădirea Moldagroconstrucția). Data: 15 - 30 iunie (sâmbătă-duminică) Ora: 09:30 - 13:30 (3 săptămâni) Contact: Tel. 079882882 Email: consultant@pro-active.md Web: www.pro-active.md Coordonator eveniment: Cheptene Maria

0 comentarii

Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.