22
06
2019

327

BUSINESS EXCEL. Curs practic
Nivel mediu-avansat
De ce Excel pentru Business?
MS Excel îți permite economisirea timpului, prin aplicarea formulelor pentru efectuarea calculelor vaste, pentru a urmări datele și pentru a genera modele de analiză.
De asemenea, prin intermediul MS EXCEL poți să aranjezi datele pentru evidență și face prezentări în diverse tipuri de diagrame.
Pentru cine este acest curs?
Dacă ești implicat în vânzări, evidență contabilă, gestiune financiară, marketing, management sau pur și simplu dorești să fii „expert în diagrame”, acest curs este pentru tine!
Înregistrare la curs
La finele cursului vei fi capabil să:
- Generezi rapoarte specifice, detaliate, sigure și relevante
- Utilizezi combinații de taste pentru o productivitate înaltă
- Lucrezi cu referințe complexe și externe de conexiuni la date
- Aplici cu succes tehnici profesionale pentru soluții eficiente și sigure de calcul tabelar
- Formatezi personalizat domenii de celule și tipuri de date
- Creezi grafice complexe și dinamice
- Stăpânești opțiunile de ajustare și tipărire ale tabelelor de dimensiuni mari
- Numești celule și domenii de celule ca să le folosească în calcule
- Sintetizezi date după criterii și condiții diverse
- Validezi date după liste și criterii numerice
- Regăsești ușor informații cu ajutorul funcțiilor specifice (VLOOKUP, INDEX)
- Consolidezi date din diferite fișiere folosind funcții de agregare
- Folosești scenarii pentru simulări de afaceri
- Rezolvi probleme de afaceri cu un rezultat propus, utilizând instrumentul Goal Seek;
- Optimizezi procese de afaceri cu ajutorul instrumentului „Solver”
- Analizezi complex, date dinamice, cu ajutorul tabelului pivotant
- Protejezi/restricționezi eficient accesul la date
- Automatizezi procese repetitive cu ajutorul macrocomenzilor
- EXCEL-ezi în decizii de afaceri!
- persoanele care au cunoștințe de bază în Excel și doresc să le aprofundeze;
- persoanele care lucrează, de regulă, în Excel și vor să o facă mai eficient;
- persoanele care utilizează Excel în mod constant și doresc să cunoască cele mai avansate instrumente pentru susținerea deciziilor de afaceri;
- persoanele care vor să prelucreze date în mod eficient, să facă analize și rapoarte pentru a lua deciziile finale corecte.
-
Domeniu:
-
Instituție: