26
01 2017
1204

CNAS organizează ședința de informare privind procedura de achiziții

Casa Naţională de Asigurări Sociale anunţă organizarea unei şedinţe pentru informarea potenţialilor participanţi-ofertanţi despre procedura de achiziţii a Serviciilor de suport Hardware şi Software a Sistemului Informaţional CNAS prin Licitaţia Publică nr.16/03656 din 03.02.2017. Scopul prezentării este informarea despre particularităţile serviciilor supuse procedurii de achiziţie, şi anume:
  • serviciile de suport şi consultanţă pentru componentele unor sisteme aplicative;
  • serviciile de suport şi consultanţă pentru sistemul financiar;
  • serviciile de suport şi consultanţă pentru platforma tehnologică şi echipament (Hardware şi Software de sistem).
La eveniment vor participa: reprezentanţi ai CNAS, reprezentanţi ai Centrului de Guvernare Electronică, reprezentanţi ai companiilor IT. Evenimentul va avea loc vineri, 27 ianuarie, ora 10:00, Casa Naţională de Asigurări Sociale (str. Gh. Tudor, 3, etajul 2). Pentru informaţii suplimentare Vă puteţi adresa la Direcţia generală monitorizarea activităţii şi achiziţii publice, tel. de contact: 022 257 551, 022 257 681.


via | cnas.gov.md

0 comentarii

Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.