21
08 2018
1252

Curs ”Business Excel”

Proactive te invită la un curs pornind de la exemple reale, concrete, întâlnite în practică și în mediul de afaceri. Structura cursului a fost perfecționată pe baza anilor de experiență și a solicitărilor participanților la acest curs. Înregistrare Metoda de lucru este bazată pe: exerciții, demonstrații; aplicativitate; tehnici și noțiuni noi și avansate. De ce să participi la seminar? Pentru că la finele cursului vei putea:
  • Să generezi rapoarte specifice, detaliate, sigure și relevante care să susțină decizii de afaceri
  • Să utilizezi combinații de taste pentru o productivitate mult sporită
  • Să lucrezi cu referințe complexe și externe de conexiuni la date
  • Să aplici cu succes tehnici profesionale pentru soluții eficiente și sigure de calcul tabelar
  • Să formatezi personalizat domenii de celule și tipuri de date
  • Să creezi grafice complexe și dinamice
  • Să stăpânești opțiunile de ajustare și tipărire a tabelelor de dimensiuni mari
  • Să numești celule și domenii de celule care să fie folosite în calcule
  • Să sintetizezi date după criterii și condiții diverse
  • Să validezi date după liste și criterii numerice
  • Să regăsești ușor informații cu ajutorul funcțiilor specifice (VLOOKUP, INDEX)
  • Să consolidezi date din diferite fișiere folosind funcții de agregare
  • Să folosești scenarii pentru simulări de afaceri
  • Să rezolvi probleme de afaceri cu un rezultat propus, utilizând instrumentul Goal Seek;
  • Să optimizezi procese de afaceri cu ajutorul instrumentului „Solver”
  • Să analizezi complex date dinamice cu ajutorul tabelului pivotant
  • Să protejezi/restricționezi eficient accesul la date
  • Să automatizezi procese repetitive cu ajutorul macrocomenzilor
  • Să EXCEL-ezi în decizii de afaceri!
PROGRAM Modulul 1. LUCRUL CU TABELE (4 ore) -Organizarea datelor in tabele, optimizarea tabelelor -Opțiuni avansate de filtrare și sortare -Tipuri de date în Excel -Utilizarea paste special -Gruparea datelor -Totul despre listare eficientă în Excel -Tips and tricks despre tabele Modulul 2. UNELTE MS EXCEL (8 ore) -Utilizarea formatării condiționale pentru identificarea valorilor relevante -Utilizarea validării datelor pentru a asigura integritatea datelor introduse manual -Modalități de protejare a unui fișier Excel -Separarea conținutului dintr-o celula in mai multe cu ajutorul text to columns -Corectarea datelor scrise incorect folosind text to columns -Centralizarea informațiilor din mai multe tabele folosind consolidate -Calcule matematice complexe folosind Goal Seek și Solver Modulul 3. FUNCTII SI FORMULE (10 ore) -Introducere în funcții și formule -Funcții Excel: pentru dată şi oră, matematice, statistice, pentru text, financiare, de căutare și referință, logice, de lucru cu baze de date; -Funcții matematice (SUM, SUMIF, SUMIFS etc.) -Funcții pentru lucru cu textele (LEFT, RIGHT, CONCATENATE etc.) -Funcții logice (IF, AND, OR, NOT) -Funcții statistice (AERAGE, AVERAGEIF, COUNT, COUNTIF etc.) -Funcții de lucru cu baze de date (DSUM, DCOUNT, DMAX, DMIN, DAVERAGE, DGET) -Funcții financiare pentru efectuarea unor calcule specifice domeniului afacerilor, cum ar fi determinarea ratelor unui împrumut, determinarea valorii prezente sau viitoare a unei investiții sau a valorii unor acțiuni sau obligațiuni (FV, NPV, PMT, PV, RATE) -Funcții de căutare și referință (VLOOKUP, HLOOKUP, INDEX + MATCH) -Funcții pentru dată și oră (WEEKDAY, WE EKNUM etc.) -Funcții imbricate -Tips and tricks despre funcții și formule Modulul 4. ANALIZA DATELOR SI MACRO-URI (8 ore) -Utilizarea SUBTOTAL pentru analiza datelor -Analiza volumelor mari de date folosind Pivot Table -Grafice in Excel -Grafice într-o celula – sparklines -Import de date dintr-un fișier in altul -Automatizarea operațiilor curente utilizând macrocomenzi. -Introducere în utilizarea platformei Power BI pentru analiza și raportarea datelor în Excel Grup țintă: *persoanele care au cunoștințe de bază în Excel și doresc să le aprofundeze; *persoanele care lucrează, de regulă, în Excel și vor să o facă mai eficient; *persoanele care utilizează Excel în mod constant și doresc să cunoască cele mai avansate instrumente pentru susținerea deciziilor de afaceri; *persoanele care vor să prelucreze date în mod eficient, să facă analize și rapoarte pentru a lua deciziile finale corecte. Formator: Maria MORARU - ASEM, Departamentul Informatică și Managementul Informației, formator IT, autor de manuale, culegeri de probleme și aplicații economice, teste de evaluare a cunoștințelor, lucrări de laborator și studiu individual în Tehnologia Informațională. Investiția în cunoștințe: 1890 Lei Data: 25, 26 August; 1, 2 Septembrie Ora: 9.00 - 14.00 Contact: 078693000, contabil@pro-active.md”

1 comentarii

avatar
Aveți nevoie de catering pentru eveniment?
vedeți aici serviciul de catering de la Select: https://select.md/kejtering
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.