21
08 2018
735

Curs ”Business Excel”

Proactive te invită la un curs pornind de la exemple reale, concrete, întâlnite în practică și în mediul de afaceri. Structura cursului a fost perfecționată pe baza anilor de experiență și a solicitărilor participanților la acest curs.

Înregistrare

Metoda de lucru este bazată pe: exerciții, demonstrații; aplicativitate; tehnici și noțiuni noi și avansate.

De ce să participi la seminar?

Pentru că la finele cursului vei putea:

  • Să generezi rapoarte specifice, detaliate, sigure și relevante care să susțină decizii de afaceri
  • Să utilizezi combinații de taste pentru o productivitate mult sporită
  • Să lucrezi cu referințe complexe și externe de conexiuni la date
  • Să aplici cu succes tehnici profesionale pentru soluții eficiente și sigure de calcul tabelar
  • Să formatezi personalizat domenii de celule și tipuri de date
  • Să creezi grafice complexe și dinamice
  • Să stăpânești opțiunile de ajustare și tipărire a tabelelor de dimensiuni mari
  • Să numești celule și domenii de celule care să fie folosite în calcule
  • Să sintetizezi date după criterii și condiții diverse
  • Să validezi date după liste și criterii numerice
  • Să regăsești ușor informații cu ajutorul funcțiilor specifice (VLOOKUP, INDEX)
  • Să consolidezi date din diferite fișiere folosind funcții de agregare
  • Să folosești scenarii pentru simulări de afaceri
  • Să rezolvi probleme de afaceri cu un rezultat propus, utilizând instrumentul Goal Seek;
  • Să optimizezi procese de afaceri cu ajutorul instrumentului „Solver”
  • Să analizezi complex date dinamice cu ajutorul tabelului pivotant
  • Să protejezi/restricționezi eficient accesul la date
  • Să automatizezi procese repetitive cu ajutorul macrocomenzilor
  • Să EXCEL-ezi în decizii de afaceri!

PROGRAM

Modulul 1. LUCRUL CU TABELE (4 ore)

-Organizarea datelor in tabele, optimizarea tabelelor
-Opțiuni avansate de filtrare și sortare
-Tipuri de date în Excel
-Utilizarea paste special
-Gruparea datelor
-Totul despre listare eficientă în Excel
-Tips and tricks despre tabele

Modulul 2. UNELTE MS EXCEL (8 ore)

-Utilizarea formatării condiționale pentru identificarea valorilor relevante
-Utilizarea validării datelor pentru a asigura integritatea datelor introduse manual
-Modalități de protejare a unui fișier Excel
-Separarea conținutului dintr-o celula in mai multe cu ajutorul text to columns
-Corectarea datelor scrise incorect folosind text to columns
-Centralizarea informațiilor din mai multe tabele folosind consolidate
-Calcule matematice complexe folosind Goal Seek și Solver

Modulul 3. FUNCTII SI FORMULE (10 ore)

-Introducere în funcții și formule
-Funcții Excel: pentru dată şi oră, matematice, statistice, pentru text, financiare, de căutare și referință, logice, de lucru cu baze de date;
-Funcții matematice (SUM, SUMIF, SUMIFS etc.)
-Funcții pentru lucru cu textele (LEFT, RIGHT, CONCATENATE etc.)
-Funcții logice (IF, AND, OR, NOT)
-Funcții statistice (AERAGE, AVERAGEIF, COUNT, COUNTIF etc.)
-Funcții de lucru cu baze de date (DSUM, DCOUNT, DMAX, DMIN, DAVERAGE, DGET)
-Funcții financiare pentru efectuarea unor calcule specifice domeniului afacerilor, cum ar fi determinarea ratelor unui împrumut, determinarea valorii prezente sau viitoare a unei investiții sau a valorii unor acțiuni sau obligațiuni (FV, NPV, PMT, PV, RATE)
-Funcții de căutare și referință (VLOOKUP, HLOOKUP, INDEX + MATCH)
-Funcții pentru dată și oră (WEEKDAY, WE EKNUM etc.)
-Funcții imbricate
-Tips and tricks despre funcții și formule

Modulul 4. ANALIZA DATELOR SI MACRO-URI (8 ore)

-Utilizarea SUBTOTAL pentru analiza datelor
-Analiza volumelor mari de date folosind Pivot Table
-Grafice in Excel
-Grafice într-o celula – sparklines
-Import de date dintr-un fișier in altul
-Automatizarea operațiilor curente utilizând macrocomenzi.
-Introducere în utilizarea platformei Power BI pentru analiza și raportarea datelor în Excel

Grup țintă:

*persoanele care au cunoștințe de bază în Excel și doresc să le aprofundeze;
*persoanele care lucrează, de regulă, în Excel și vor să o facă mai eficient;
*persoanele care utilizează Excel în mod constant și doresc să cunoască cele mai avansate instrumente pentru susținerea deciziilor de afaceri;
*persoanele care vor să prelucreze date în mod eficient, să facă analize și rapoarte pentru a lua deciziile finale corecte.

Formator:

Maria MORARU — ASEM, Departamentul Informatică și Managementul Informației, formator IT, autor de manuale, culegeri de probleme și aplicații economice, teste de evaluare a cunoștințelor, lucrări de laborator și studiu individual în Tehnologia Informațională.

Investiția în cunoștințe: 1890 Lei
Data: 25, 26 August; 1, 2 Septembrie
Ora: 9.00 — 14.00
Contact: 078693000, contabil@pro-active.md”

1 comentarii

avatar
Aveți nevoie de catering pentru eveniment?
vedeți aici serviciul de catering de la Select: https://select.md/kejtering
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.