

Curs Business Excel: nivel începător
Cursul se predă pornind de la exemple reale, concrete, întâlnite în practică și în mediul de afaceri. Structura cursului a fost perfecționată pe baza anilor de experiență și a solicitărilor participanților la acest curs.
Metoda de lucru este bazată pe: exerciții, demonstrații; aplicativitate; tehnici și noțiuni noi și avansate.
De ce să participi la seminar?
Pentru că la finele cursului vei putea să:
- Generezi rapoarte specifice, detaliate, sigure și relevante care să susțină decizii de afaceri
- Utilizezi combinații de taste pentru o productivitate mult sporită
- Lucrezi cu referințe complexe și externe de conexiuni la date
- Aplici cu succes tehnici profesionale pentru soluții eficiente și sigure de calcul tabelar
- Formatezi personalizat domenii de celule și tipuri de date
- Creezi grafice complexe și dinamice
- Stăpânești opțiunile de ajustare și tipărire a tabelelor de dimensiuni mari
- Numești celule și domenii de celule ca să le folosească în calcule
- Sintetizezi date după criterii și condiții diverse
- Validezi date după liste și criterii numerice
- Regăsești ușor informații cu ajutorul funcțiilor specifice (VLOOKUP, INDEX)
- Consolidezi date din diferite fișiere folosind funcții de agregare
- Folosești scenarii pentru simulări de afaceri
- Rezolvi probleme de afaceri cu un rezultat propus, utilizând instrumentul Goal Seek;
- Optimizezi procese de afaceri cu ajutorul instrumentului „Solver”
- Analizezi complex date dinamice cu ajutorul tabelului pivotant
- Protejezi/restricționezi eficient accesul la date
- Automatizezi procese repetitive cu ajutorul macrocomenzilor
- EXCELezi în decizii de afaceri!
PROGRAM
Modulul 1. LUCRUL CU TABELE
- Organizarea datelor în tabele, optimizarea lor.
- Opțiuni avansate de filtrare și sortare.
- Tipuri de date în Excel.
- Utilizarea specială a "paste".
- Gruparea datelor.
- Totul despre listare eficientă în Excel.
- Tips and tricks despre tabele.
Modulul 2. UNELTE MS EXCEL
- Utilizarea formatării condiționale pentru identificarea valorilor relevante.
- Utilizarea validării datelor pentru a asigura integritatea datelor introduse manual.
- Modalități de protejare a unui fișier Excel.
- Separarea conținutului dintr-o celula în mai multe cu ajutorul "text to columns".
- Corectarea datelor scrise incorect folosind "text to columns"
- Centralizarea informațiilor din mai multe tabele folosind "consolidate"
- Calcule matematice complexe folosind "Goal Seek" și "Solver"
Modulul 3. FUNCTII SI FORMULE
- Introducere în funcții și formule.
- Funcții Excel: pentru dată şi oră, matematice, statistice, pentru text, financiare, de căutare și referință, logice, de lucru cu baze de date.
- Funcții matematice (SUM, SUMIF, SUMIFS etc.).
- Funcții pentru lucru cu textele (LEFT, RIGHT, CONCATENATE etc.).
- Funcții logice (IF, AND, OR, NOT).
- Funcții statistice (AERAGE, AVERAGEIF, COUNT, COUNTIF etc.).
- Funcții de lucru cu baze de date (DSUM, DCOUNT, DMAX, DMIN, DAVERAGE, DGET).
- Funcții financiare pentru efectuarea unor calcule specifice domeniului afacerilor, cum ar fi determinarea ratelor unui împrumut, determinarea valorii prezente sau viitoare a unei investiții sau a valorii unor acțiuni sau obligațiuni (FV, NPV, PMT, PV, RATE).
- Funcții de căutare și referință (VLOOKUP, HLOOKUP, INDEX + MATCH).
- Funcții pentru dată și oră (WEEKDAY, WE EKNUM etc.).
- Funcții imbricate.
- Tips and tricks despre funcții și formule.
Modulul 4. ANALIZA DATELOR SI MACRO-URI
- Utilizarea SUBTOTAL pentru analiza datelor.
- Analiza volumelor mari de date folosind Pivot Table.
- Grafice în Excel.
- Grafice într-o celula – sparklines.
- Import de date dintr-un fișier în altul.
- Automatizarea operațiilor curente utilizând macrocomenzi.
- Introducere în utilizarea platformei Power BI pentru analiza și raportarea datelor în Excel.
Acest curs este pentru tine dacă:
- Ai cunoștințe în Excel și dorești să le aprofundezi;
- Lucrezi în Excel și dorești să o faci mai eficient;
- Utilizezi Excel în mod constant și vrei să cunoști cele mai avansate instrumente pentru susținerea deciziilor de afaceri;
- Vrei să prelucrezi date în mod eficient, să faci analize și rapoarte pentru a lua deciziile finale corecte.
Formator Maria Moraru : lector ASEM, Departamentul Informatică și Managementul Informației, formator IT, autor de manuale, culegeri de probleme: formator PROACTIVE pe tematici: MS Excel, ACCES, Word, Powerpoint în cadrul cursurilor deschise și corporative. (A instruit peste 1000 de participanți în cadrul cursurilor deschise și corporative, printre companiile beneficiare se numără: Curtea de Conturi a RM, Serviciul Fiscal de Stat al RM, Autodoc SRL, Inspecția Socială, Centrul de drept pentru persoane cu disabilități, Dita EstFarm, Synevo, etc)
Investiția în cunoștințe:
- 2490 lei până pe 7 octombrie
- 2990 lei din 8 octombrie
Data: 17 octombrie 2020
Durata: 3 săptămâni, sâmbătă și duminică, ora 09:00 - 12:00
Contact: 079882882
-
Domeniu:
-
Instituție: