05
10 2020
117

Curs Business Excel: nivel începător

Cursul se predă pornind de la exemple reale, concrete, întâlnite în practică și în mediul de afaceri. Structura cursului a fost perfecționată pe baza anilor de experiență și a solicitărilor participanților la acest curs.

Înregistrare

 

Metoda de lucru este bazată pe: exerciții, demonstrații; aplicativitate; tehnici și noțiuni noi și avansate.

 

De ce să participi la seminar?

Pentru că la finele cursului vei putea să:

  • Generezi rapoarte specifice, detaliate, sigure și relevante care să susțină decizii de afaceri
  • Utilizezi combinații de taste pentru o productivitate mult sporită
  • Lucrezi cu referințe complexe și externe de conexiuni la date
  • Aplici cu succes tehnici profesionale pentru soluții eficiente și sigure de calcul tabelar
  • Formatezi personalizat domenii de celule și tipuri de date
  • Creezi grafice complexe și dinamice
  • Stăpânești opțiunile de ajustare și tipărire a tabelelor de dimensiuni mari
  • Numești celule și domenii de celule ca să le folosească în calcule
  • Sintetizezi date după criterii și condiții diverse
  • Validezi date după liste și criterii numerice
  • Regăsești ușor informații cu ajutorul funcțiilor specifice (VLOOKUP, INDEX)
  • Consolidezi date din diferite fișiere folosind funcții de agregare
  • Folosești scenarii pentru simulări de afaceri
  • Rezolvi probleme de afaceri cu un rezultat propus, utilizând instrumentul Goal Seek;
  • Optimizezi procese de afaceri cu ajutorul instrumentului „Solver”
  • Analizezi complex date dinamice cu ajutorul tabelului pivotant
  • Protejezi/restricționezi eficient accesul la date
  • Automatizezi procese repetitive cu ajutorul macrocomenzilor
  • EXCELezi în decizii de afaceri!
  •  

Înregistrare

 

      PROGRAM

 

Modulul 1. LUCRUL CU TABELE

  1. Organizarea datelor în tabele, optimizarea lor.
  2. Opțiuni avansate de filtrare și sortare.
  3. Tipuri de date în Excel.
  4. Utilizarea specială a "paste".
  5. Gruparea datelor.
  6. Totul despre listare eficientă în Excel.
  7. Tips and tricks despre tabele.

 

Modulul 2. UNELTE MS EXCEL

  1. Utilizarea formatării condiționale pentru identificarea valorilor relevante.
  2. Utilizarea validării datelor pentru a asigura integritatea datelor introduse manual.
  3. Modalități de protejare a unui fișier Excel.
  4. Separarea conținutului dintr-o celula în mai multe cu ajutorul "text to columns".
  5. Corectarea datelor scrise incorect folosind "text to columns"
  6. Centralizarea informațiilor din mai multe tabele folosind "consolidate"
  7. Calcule matematice complexe folosind "Goal Seek" și "Solver"

 

Modulul 3. FUNCTII SI FORMULE

  1. Introducere în funcții și formule.
  2. Funcții Excel: pentru dată şi oră, matematice, statistice, pentru text, financiare, de căutare și referință, logice, de lucru cu baze de date.
  3. Funcții matematice (SUM, SUMIF, SUMIFS etc.).
  4. Funcții pentru lucru cu textele (LEFT, RIGHT, CONCATENATE etc.).
  5. Funcții logice (IF, AND, OR, NOT).
  6. Funcții statistice (AERAGE, AVERAGEIF, COUNT, COUNTIF etc.).
  7. Funcții de lucru cu baze de date (DSUM, DCOUNT, DMAX, DMIN, DAVERAGE, DGET).
  8. Funcții financiare pentru efectuarea unor calcule specifice domeniului afacerilor, cum ar fi determinarea ratelor unui împrumut, determinarea valorii prezente sau viitoare a unei investiții sau a valorii unor acțiuni sau obligațiuni (FV, NPV, PMT, PV, RATE).
  9. Funcții de căutare și referință (VLOOKUP, HLOOKUP, INDEX + MATCH).
  10. Funcții pentru dată și oră (WEEKDAY, WE EKNUM etc.).
  11. Funcții imbricate.
  12. Tips and tricks despre funcții și formule.

 

Modulul 4. ANALIZA DATELOR SI MACRO-URI

  1. Utilizarea SUBTOTAL pentru analiza datelor.
  2. Analiza volumelor mari de date folosind Pivot Table.
  3. Grafice în Excel.
  4. Grafice într-o celula – sparklines.
  5. Import de date dintr-un fișier în altul.
  6. Automatizarea operațiilor curente utilizând macrocomenzi.
  7. Introducere în utilizarea platformei Power BI pentru analiza și raportarea datelor în Excel.

 

Acest curs este pentru tine dacă:

  • Ai cunoștințe în Excel și dorești să le aprofundezi;
  • Lucrezi în Excel și dorești să o faci mai eficient;
  • Utilizezi Excel în mod constant și vrei să cunoști cele mai avansate instrumente pentru susținerea deciziilor de afaceri;
  • Vrei să prelucrezi date în mod eficient, să faci analize și rapoarte pentru a lua deciziile finale corecte.

 

 

Formator Maria Moraru : lector ASEM, Departamentul Informatică și Managementul Informației, formator IT, autor de manuale, culegeri de probleme: formator PROACTIVE pe tematici: MS Excel, ACCES, Word, Powerpoint în cadrul cursurilor deschise și corporative. (A instruit peste 1000 de participanți în cadrul cursurilor deschise și corporative, printre companiile beneficiare se numără: Curtea de Conturi a RM, Serviciul Fiscal de Stat al RM, Autodoc SRL, Inspecția Socială, Centrul de drept pentru persoane cu disabilități, Dita EstFarm, Synevo, etc)

 

Înregistrare

 

Investiția în cunoștințe:

  • 2490 lei până pe 7 octombrie
  • 2990 lei din 8 octombrie

 

Data: 17 octombrie 2020

Durata: 3 săptămâni, sâmbătă și duminică, ora 09:00 - 12:00

 

Contact: 079882882

 

0 comentarii

Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.