19
01 2021
98

Curs Business Excel: nivel începător

În zilele noastre, Excel este un program extrem de solicitat, iar o lacună la acest subiect vă va împiedica mereu să vă optimizați munca.

Cursul se predă pornind de la exemple reale, concrete, întâlnite în practică și în mediul de afaceri. Structura cursului a fost perfecționată pe baza anilor de experiență și a solicitărilor participanților la acest curs.

Metoda de lucru este bazată pe: exerciții, demonstrații; aplicativitate; tehnici și noțiuni noi și avansate.

Înregistrare

PROGRAM

Subiectul 1. Interfața programului Microsoft Excel

1.Explorarea interfeței Microsoft Excel
2. Lucrul cu panglici de butoane (Ribbons)
3. Lucrul cu tab-urile contextuale
4. Personalizarea mediului de lucru Excel
5. Quick Excel Toolbar

Subiectul 2. Lucrul cu datele în foile de calcul

1. Selectarea celulelor, coloanelor, liniilor
2. Introducerea datelor în foile de lucru
3. Mutarea/copierea de text între celule
4. Serii de date
5. Înserarea de noi celule/rânduri/coloane
6. Regăsirea şi/sau înlocuirea textului din celule
7. Mutarea/Inserarea/Copierea unei foi de lucru

Subiectul 3. Formatarea datelor

1. Adăugarea unui chenar pentru o celula/grup de celule
2. Stabilirea dimensiunilor unei coloane/linii
3. Celule lipite (Merge Cells)
4. Înserarea de imagini în comentarii
5. Formatare condiționată

Subiectul 4. Calcule. Tipuri de adrese. Utilizarea lor la modelarea diverselor probleme de analiză operațională

1. Bara pentru formule
2. Tipuri de referințe
3. Regimurile Manual şi Automatic
4. Fereastra de dialog Insert Function
5. Funcții matematice (Sum, Sumif, Subtotal, Sumproduct),
6. Funcții pentru date calendaristice (Day, Today, Month, Year, Days360, Workday, Workday.Intl, Yearfrac)
7. Funcții logice (If, And, Or, Not)
8. Funcții statistice (Count, CountA, Average, Max, Min, CountIf, Averageif)
9. Funcții de căutare și referință (Vlookup)

Subiectul 5. Printarea conţinutului unei foi de lucru

1. Instrumentul Page Break Preview
2. Adăugarea de antet și subsol paginilor imprimate
3. Stabilirea zonei de printat
4. Setări privind printarea: orientarea și alinierea

Subiectul 6. Baze de Date în Excel

1. Sortarea simplă si complexă a datelor
2. Filtrarea simplă, particularizata si avansata
3. Calcule de sinteză (Subtotals)
4. Tabele inteligente. Stiluri de formatare.

Subiectul 7. Tabele Pivot în Excel

1. Analiza dinamică a datelor utilizând PivotTable
2. Diagrame Pivot

 

De ce să participi la seminar?

Pentru că la finele cursului vei putea să:

  • Generezi rapoarte specifice, detaliate, sigure și relevante care să susțină decizii de afaceri
  • Utilizezi combinații de taste pentru o productivitate mult sporită
  • Lucrezi cu referințe complexe și externe de conexiuni la date
  • Aplici cu succes tehnici profesionale pentru soluții eficiente și sigure de calcul tabelar
  • Formatezi personalizat domenii de celule și tipuri de date
  • Creezi grafice complexe și dinamice
  • Stăpânești opțiunile de ajustare și tipărire a tabelelor de dimensiuni mari
  • Numești celule și domenii de celule ca să le folosească în calcule
  • Sintetizezi date după criterii și condiții diverse
  • Validezi date după liste și criterii numerice
  • Regăsești ușor informații cu ajutorul funcțiilor specifice (VLOOKUP, INDEX)
  • Consolidezi date din diferite fișiere folosind funcții de agregare
  • Folosești scenarii pentru simulări de afaceri
  • Rezolvi probleme de afaceri cu un rezultat propus, utilizând instrumentul Goal Seek;
  • Optimizezi procese de afaceri cu ajutorul instrumentului „Solver”
  • Analizezi complex date dinamice cu ajutorul tabelului pivotant
  • Protejezi/restricționezi eficient accesul la date
  • Automatizezi procese repetitive cu ajutorul macrocomenzilor
  • EXCELezi în decizii de afaceri!

Cursul este pentru tine dacă:

Ai cunoștințe de bază în Excel și dorești să le aprofundezi;

Lucrezi, de regulă, în Excel și vrei să o faci mai eficient;

Utilizezi Excel în mod constant și dorești să cunoști cele mai avansate instrumente pentru susținerea deciziilor de afaceri;

Vrei să prelucrezi date în mod eficient, să faci analize și rapoarte pentru a lua decizii finale corecte

 

Formator:

Maria Moraru - lector ASEM, Departamentul Informatică și Managementul Informației, formator IT, autor de manuale, culegeri de probleme; formator PROACTIVE pe tematici: MS Excel, ACCES, Word, Powerpoint în cadrul cursurilor deschise și corporative. (A instruit peste 1000 de participanți în cadrul cursurilor deschise și corporative, printre companiile beneficiare se numără: Curtea de Conturi a RM, Serviciul Fiscal de Stat al RM, Autodoc SRL, Inspecția Socială, Centrul de drept pentru persoane cu dizabilități, Dita EstFarm, Synevo, etc.)

Înregistrare

Data: 23 ianuarie

Durata: 6 săptămâni (32 ore academice),

Orar: sâmbătă și duminică, ora 10:00 - 12:00

Contact: 079882882

 

0 comentarii

Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.