06
10 2018
242

Curs Business Excel

De ce Excel pentru Business?

MS Excel îți permite economisirea timpului, prin aplicarea formulelor pentru efectuarea calculelor vaste, pentru a urmări datele și pentru a genera modele de analiză. De asemenea, prin intermediul MS EXCEL poți să aranjați datele pentru evidență și face prezentări în diverse tipuri de diagrame.

Pentru cine este acest curs?

Dacă ești implicat în vânzări, evidență contabilă, gestiune financiară, marketing, management sau pur și simplu dorești să fii „expert în diagrame”, acest curs este pentru tine!

De ce avem nevoie de Excel?

  • Urmărim date
  • Generăm modele de analiză numerică
  • Aplicăm formule și efectuăm diverse calcule necesare în activitatea noastră
  • Aranjăm datele în diverse moduri și le prezentăm în mai multe tipuri de diagrame cu aspect profesionist
.

Înregistrare

De ce să participi la seminar?

Pentru că la finele cursului vei putea:

  • Să generezi rapoarte specifice, detaliate, sigure și relevante care să susțină decizii de afaceri
  • Să utilizezi combinații de taste pentru o productivitate mult sporită
  • Să lucrezi cu referințe complexe și externe de conexiuni la date
  • Să aplici cu succes tehnici profesionale pentru soluții eficiente și sigure de calcul tabelar
  • Să formatezi personalizat domenii de celule și tipuri de date
  • Să creezi grafice complexe și dinamice
  • Să stăpânești opțiunile de ajustare și tipărire a tabelelor de dimensiuni mari
  • Să numești celule și domenii de celule ca să le folosească în calcule
  • Să sintetizezi date după criterii și condiții diverse
  • Să validezi date după liste și criterii numerice
  • Să regăsești ușor informații cu ajutorul funcțiilor specifice (VLOOKUP, INDEX)
  • Să consolidezi date din diferite fișiere folosind funcții de agregare
  • Să folosești scenarii pentru simulări de afaceri
  • Să rezolvi probleme de afaceri cu un rezultat propus, utilizând instrumentul Goal Seek;
  • Să optimizezi procese de afaceri cu ajutorul instrumentului „Solver”
  • Să analizezi complex date dinamice cu ajutorul tabelului pivotant
  • Să protejezi/restricționezi eficient accesul la date
  • Să automatizezi procese repetitive cu ajutorul macrocomenzilor
  • Să EXCEL-ezi în decizii de afaceri!

PROGRAM

Modulul 1. LUCRUL CU TABELE

  • Organizarea datelor in tabele, optimizarea tabelelor
  • Opțiuni avansate de filtrare și sortare
  • Tipuri de date în Excel
  • Utilizarea paste special
  • Gruparea datelor
  • Totul despre listare eficientă în Excel
  • Tips and tricks despre tabele

Modulul 2. UNELTE MS EXCEL

  • Utilizarea formatării condiționale pentru identificarea valorilor relevante
  • Utilizarea validării datelor pentru a asigura integritatea datelor introduse manual
  • Modalități de protejare a unui fișier Excel
  • Separarea conținutului dintr-o celula in mai multe cu ajutorul text to columns
  • Corectarea datelor scrise incorect folosind text to columns
  • Centralizarea informațiilor din mai multe tabele folosind consolidate
  • Calcule matematice complexe folosind Goal Seek și Solver

Modulul 3. FUNCTII SI FORMULE

  • Introducere în funcții și formule
  • Funcții Excel: pentru dată şi oră, matematice, statistice, pentru text, financiare, de căutare și referință, logice, de lucru cu baze de date;
  • Funcții matematice (SUM, SUMIF, SUMIFS, etc.)
  • Funcții pentru lucru cu textele (LEFT, RIGHT, CONCATENATE, etc.)
  • Funcții logice (IF, AND, OR, NOT)
  • Funcții statistice (AERAGE, AVERAGEIF, COUNT, COUNTIF, etc.)
  • Funcții de lucru cu baze de date (DSUM, DCOUNT, DMAX, DMIN, DAVERAGE, DGET)
  • Funcții financiare pentru efectuarea unor calcule specifice domeniului afacerilor, cum ar fi determinarea ratelor unui împrumut, determinarea valorii prezente sau viitoare a unei investiții sau a valorii unor acțiuni sau obligațiuni (FV, NPV, PMT, PV, RATE)
  • Funcții de căutare și referință (VLOOKUP, HLOOKUP, INDEX + MATCH)
  • Funcții pentru dată și oră (WEEKDAY, WE EKNUM, etc.)
  • Funcții imbricate
  • Tips and tricks despre funcții și formule

Modulul 4. ANALIZA DATELOR SI MACRO-URI

  • Utilizarea SUBTOTAL pentru analiza datelor
  • Analiza volumelor mari de date folosind Pivot Table
  • Grafice in Excel
  • Grafice într-o celula – sparklines
  • Import de date dintr-un fișier in altul
  • Automatizarea operațiilor curente utilizând macrocomenzi.
  • Introducere în utilizarea platformei Power BI pentru analiza și raportarea datelor în Excel

Grup țintă:


*persoanele care au cunoștințe de bază în Excel și doresc să le aprofundeze;
*persoanele care lucrează, de regulă, în Excel și vor să o facă mai eficient;
*persoanele care utilizează Excel în mod constant și doresc să cunoască cele mai avansate instrumente pentru susținerea deciziilor de afaceri;
*persoanele care vor să prelucreze date în mod eficient, să facă analize și rapoarte pentru a lua deciziile finale corecte.

Formator:

Maria MORARU — ASEM, Departamentul Informatică și Managementul Informației, formator IT, autor de manuale, culegeri de probleme și aplicații economice, teste de evaluare a cunoștințelor, lucrări de laborator și studiu individual în Tehnologia Informațională.

Investiția în cunoștințe: 2390 Lei
Data: 13 — 28 Octombrie (în zilele de weekend)
Ora: 9.00 — 13.00
Contact: 078693000, contabil@pro-active.md

0 comentarii

Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.