02
05
2017

1701

DEX Contabil pentru manageri
- Ți s-a întâmplat vreodată să crezi că tu și contabilul vorbiți limbi diferite?
- Pierzi o groază de timp pentru explicații și analize?
- ai momente de ezitări în luarea deciziilor?
- crezi că plătești prea multe impozite?
- vânzările cresc, dar bani în conturi tot nu ai?
- DEXcontabil sau noțiuni de bază din contabilitate;
- Averea companiei – cum deosebim activele și pasivele;
- Tranzacțiile economice și impactul acestora asupra situațiilor financiare;
- Analiza principalilor indicatori financiari.
- Noțiuni despre costuri şi metode de formare a prețurilor.
- Analiza cost-volum-profit. Determinarea pragului de rentabilitate.
- Instrumente de planificare financiară. Gestiunea cashflow-ului.
- Drepturile si obligațiile contribuabililor.
- Modul de efectuare a controalelor fiscale, procedura de emitere deciziilor autorităților fiscale și contestarea acestora.
- Tipurile de incalcari fiscale și raspunderea pentru ele.
- Termenii de prescriptie pentu calcularea si restituirea impozitelor.
- Impozitul pe venit
- Modalitatea de calculare a impozitului pe venit din activitatea de intreprinzator.
- Obligațiile de reținere a impozitului pe venit la sursa de plata (din salariu, alte servicii/plati, din achitarile către nerezidenți).
- TVA
- Inregistrarea în calitate de platitor de TVA – drepturile și obligațiile.
- Modalitatea de calculare a TVA, ce urmeaza a fi ahitată spre buget.
- Achitarea TVA la import servicii. Determinarea locului presarii serviciilor.
- Restituirea TVA.
- Intrebari ce țin de emiterea și înregistrarea facturilor fiscale.
- ești pe aceeași lungime de undă cu contabilul tău și înveți să pui întrebări corecte;
- menții un climat favorabil în cadrul entității;
- optimizezi impozitele și taxele plătite la stat;
- anticipezi impactul unor măsuri fiscale;
- obții claritate și transparență în activitate.
- iei decizii corecte, în baza informațiilor financiar – contabile;
- interpretezi și analizezi corect informațiile prezentate în situațiile financiare;
- afli care este diferența dintre profit și bani, precum și metodele de gestionare a numerarului, în așa fel încât să rămână bani și pentru perioadele de criză;
- calculezi la ce rentabilitate lucrează compania și angajații tăi;
