05
06 2019
535

Modul "Managementul întreprinderii de construcții", soluție bazată pe Contabilizare 4.0

Modulul "Managementul întreprinderilor de construcții" este o soluție completă dezvoltată pe baza platformelor 1C: Întreprindere 8 și Contabilizare 4.0 pentru facilitarea ținerii contabilității într-o întreprindere de construcții. Această soluție software vă permite să țineți evidența stocurilor, să generați rapoarte cu diferite nivele de complexitate, să efectuați operațiuni de producție, să monitorizați rezervele de materiale de construcție, să analizați cererea pentru produse specifice în funcție de regiuni și sezon. Funcționalitățile modulului „Managementul întreprinderii de construcții” – Crearea programelor de lucru pentru un număr mare de obiective de construcție, ținerea evidenței pe obiectivele în lucru, pe proiecte și lucrări; – Posibilitatea planificării "de sus în jos" și "de jos în sus"; – Determinarea sinecostului construcției; - Determinarea și reflectarea interconectării logice a lucrărilor cu posibilitatea de întârziere atât în timp, cât și la volum; – Desemnarea executanților direcți - angajați ai organizației pentru realizarea lucrărilor planificate; – Crearea șabloanelor de lucru, grupurilor de lucrări sau ale proiectelor în întregime pentru a simplifica introducerea datelor; – Ținerea evidenței efective a lucrărilor planificate (formarea COP-2); – Determinarea necesităților și formarea solicitărilor de resurse materiale și tehnice; – Contabilizarea consumului de materiale, pe secțiuni de lucrări și întreg obiectiv de construcție; – Reflectarea informațiilor despre lucrările planificate într-o formă grafică, atât în diagrama Gantt, cât și în diagrama de rețea; – Posibilitatea creării graficelor de utilizare a resurselor pe secțiuni de lucrări și a proiectului de construcție; – Posibilitatea creării graficelor de utilizare la executarea lucrărilor a materialelor pe secțiuni de lucrărilor și a proiectului de construcție – Posibilitatea elaborării raportului privind realizarea planului calendaristic al lucrărilor, cu analiza desfășurării lucrărilor și prognozarea lucrărilor ulterioare; – Posibilitatea desemnării persoanelor responsabile pentru desfășurarea lucrărilor și multe alte funcții; – Posibilitatea completării planurilor calendaristice de efectuare a lucrărilor d construcție pe baza calculelor și a proiectelor ținute în WinSmeta 2000. Subsistemul "Planificarea proiectului și lucrările" include: – Proiecte – Lucrări – Resurse – Obiective de construcții – Șabloane de lucrări – Schimbarea statutului proiectului – Bugetul proiectului Subsistemul "Performanța contabilă": – Schimbarea statutului lucrărilor – Efectuarea lucrărilor – Consumul de materiale – Tabelarea executanților de lucrări – Formarea comenzilor interne. De asemenea, sunt implementate capacitățile avansate ale următoarelor subsisteme: – Analiză – Managementul achizițiilor – Planificarea achizițiilor – Managementul vânzărilor – Evidența mărfurilor și materialelor din depozit – Gestionarea numerarului – Managementul resurselor umane – Managementul automobilelor și vehiculelor de construcții. Descărcarea datelor din WinSmeta 2000 – Instrumentele de configurare încorporate vă permit să descărcați date din WinSmeta 2000: – Denumirea materialelor și a normelor privind costul lucrării – Denumirea resurselor și normele costurile pe volum de lucru – Prețurile materialelor – Costul resurselor – Descărcarea șabloanelor de lucrări – După descărcarea datelor, este posibilă editarea acestora în "Managementul întreprinderi de construcții". Costul achiziției – 12 000 lei. Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne contactați la e-mail: cont@cont.md - întrebări generale, prof@cont.md - departamentul de software, sau prin telefon la (373 22) 22-54-88 sau (373 22) 22-39-85. Web. Urmăriți-ne pe Facebook.

0 comentarii

Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.