21
01 2015
1051

Moldova a prezentat în Olanda şi Austria noul său brand turistic

Moldova a prezentat la expoziţiile Vakantiebeurs şi Ferien-Messe, care au avut loc în Olanda şi Austria, noul său brand turistic ”Pomul Vieţii”. În cadrul expoziţiilor ţara noastră a fost promovată ca destinaţie turistică sub un nou brand. Vakantiebeurs este unul din cele mai importante evenimente turistice de consum din lume, cu peste 1.400 de expozanţi, iar Ferien-Messe - principalul târg de profil din Austria ce se adresează publicului larg, care la ediţia din 2015 a întrunit mai mult de 700 de expozanţi din peste 70 de ţări şi este evenimentul internaţional cu oferte de vacanţe, călătorii şi agrement. Scopul acestor expoziţii este de a oferi potenţialilor vizitatori informaţii actualizate cu privire la cele mai noi oferte, produse şi destinaţii. Vinurile şi gastronomia rămân a fi cele mai atractive produse turistice faţă de care vizitatorii au arătat un interes sporit. Pe lângă aceste evenimente Moldova va participa cu noul brand la expoziţiile de turism EMITT în Istanbul, Turcia, ITF Slovakiatour în Bratislava, Slovacia, ITB Berlin, Germania, TTR Bucureşti, România, Tour salon în Poznan, Polonia, WTM în Londra, Marea Britanie.

via | tv7.md

0 comentarii

Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.