26
01 2015
992

Peste 250 de participanţi va întruni ediţia din acest an a Expoziţiei Naţionale “Fabricat în Moldova”

În perioada 28 ianuarie – 1 februarie curent, la Centrul Internaţional de Expoziţii “Moldexpo” se va desfăşura ediţia a XIV-a a Expoziţiei Naţionale “Fabricat în Moldova”, care va întruni peste 250 de participanţi autohtoni, inclusiv din stînga Nistrului. Evenimentul este organizat tradiţional de Camera de Comerţ şi Industrie a Republicii Moldova, informează Moldpres. Preşedintele CCI Valeriu Lazăr a declarat astăzi în cadrul unui briefing că sloganul ediţiei curente a expoziţiei este “Competitivitate, Performanţă şi Calitate” şi va cuprinde mai multe manifestări - concursurile “Marca comercială a anului”, “Premiul pentru realizări în domeniul calităţii”, “Medalia de aur a Expoziţiei “Fabricat în Moldova” şi va culmina cu “Gala business-ului moldovenesc”. Sursa citată a mai informat că în paralel cu expoziţia se va desfăşura un program de afaceri, care va oferi agenţilor economici posibilitatea de a discuta oportunităţile generate de Acordul de comerţ liber cu Uniunea Europeană, vor avea loc prezentări de servicii pentru dezvoltarea afacerilor etc. În context, Valeriu Lazăr a menţionat că va avea loc o prezentare a oportunităţilor investiţionale în regiunea Mării Negre, cu participarea oamenilor de afaceri şi a instituţiilor de dezvoltare din România, Ucraina, Bulgaria, Turcia şi Federaţia Rusă. Evenimentul se va desfăşura în cadrul preşedinţiei deţinute de CCI a Moldovei în Consiliul de afaceri al Organizaţiei de Cooperare la Marea Neagră /OCEMN/. De asemenea, experţii Biroului Balcanic al Clasei de Mijloc vor face o prezentare a noilor tehnici de vînzare, utilizate în marketingul online, iar Agenţia de Stat pentru Proprietate Intelectuală /AGEPI/ va organiza o sesiune privind impactul designului industrial asupra inovaţiei în producere. În premieră, în cadrul Expoziţiei “Fabricat în Moldova”, Oficiul Naţional al Viei şi Vinului va organiza un stand comun al companiilor vitivinicole autohtone sub brandul vinicol de ţară “Vinul Moldovei. O legendă vie”. Despre acest lucru a informat la briefing, Dumitru Munteanu, directorul Oficiului, care a subliniat că sectorul vitivinicol al Republicii Moldova este unul strategic pentru economia naţională, de aceea participarea companiilor vinicole la această expoziţie este indispensabilă. Vizitatorii vor putea face cunoştinţă şi cumpăra la preţuri speciale, produsele a 15 vinării şi şase producători de divin şi brandy din Moldova, a mai spus sursa citată.


via | moldpres.md

0 comentarii

Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.