08
09 2022
686

Documentarea și contabilizarea cheltuielilor aferente achizițiilor în străinătate a persoanelor detașate: cardul personal vs cardul de business

Regulamentul cu privire la delegarea salariaţilor entităţilor din RM (în continuare – Regulament), aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.10/2012, determină modul de delegare a acestora și se aplică tuturor persoanelor fizice şi juridice atât de drept public, cât şi de drept privat, care desfăşoară activitate de întreprinzător, organizaţiilor necomerciale, inclusiv instituţiilor publice, indiferent de domeniul de activitate, tipul de proprietate şi forma juridică de organizare.
 
Cheltuielile ce urmează a fi restituite salariatului delegat potrivit documentelor primare prezentate de el sunt indicate în pct. 29 din Regulament1. Suplimentar,  salariatului delegat pot fi compensate și alte cheltuieli, precum:

Acest articol este destinat doar pentru utilizatorii abonați

Pentru a vă abona, selectaţi abonamentul:

CLASSIC

1499 lei

PREMIUM

2299 lei

 

0 comentarii

Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.