Întrebări și răspunsuri

icon Care este procedura/modalitatea de anulare a facturilor (fiscale, de expediție) în cazul facturilor deteriorate?

Instrucțiunea privind evidența, eliberarea, păstrarea și utilizarea formularelor tipizate de documente primare cu regim special, aprobată prin HG nr. 294 din 17 martie 1998, stabilește modul de tipărire, eliberare, evidentă, păstrare și utilizare a formularelor tipizate cu regim special. Astfel, conform pct. 1 din Instrucțiune, toate entitățile care, potrivit legislației în vigoare, au obligativitatea ținerii contabilității, utilizează în procesul desfășurării activității economico-financiare formularele corespunzătoare cu regim special, care confirmă operațiunil...

author icon

Ion Chitoroagă

Monitorul fiscal FISC.md Nr.33 2016


Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

icon Acest articol este destinat doar pentru utilizatorii abonați. Pentru a vă abona selectați abonamentul

Deja sunt abonat
image

Abonament Premium

2 499 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

1 599 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

799 MDL

Comandă acum

5605 vizualizări

Data publicării:

23 Septembrie /2016 10:34

Domeniu:

Factura fiscală

Etichete:

anulare | factura fiscală | formulare tipizate | evidenta | activitate economica

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon