03
06 2014
1908

Întreprinderea, care este plătitoare de T.V.A., a emis o factură fiscală a cărei valoare impozabilă fără T.V.A. constituie 120 000 lei. Pînă la înmînarea cumpărătorului a facturii date, un contabil a observat că au fost înregistrate incorect rechizitele bancare ale cumpărătorului. Astfel, factura fiscală în cauză a fost anulată, fiind completată o altă factură fiscală. În cazul dat survine obligaţia de înregistrare a facturii fiscale anulate în Registrul?

Referindu-ne la obligaţia de înregistrare a facturii fiscale în Registrul electronic nominalizat, vom menţiona că aceasta este stabilită de art. 1181 din CF.

În conformitate cu acesta, factura fiscală, eliberată în cazul în care totalul valorii impozabile a livrării impozabile cu T.V.A. depăşeşte suma de 100 000 lei, se supune înregistrării obligatorii de către furnizorul subiect al impunerii cu T.V.A. în Registrul general electronic al facturilor fiscale, în forma şi modul stabilit de IFPS.
Acest articol este destinat doar pentru utilizatorii abonați

Pentru a vă abona, selectaţi abonamentul:

Premium

1499 lei

Classic

999 lei

Electronic

899 lei

 

0 comentarii

Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.