avatar

Servicii electronice

IT în administrare fiscală, serviciile electronice, tehnologiile utilizate și practica mondială din domeniu

22
11 2017
1259

Semnătura electronică Fiscservinform – mai securizată!

Întreprinderea de Stat ,,Fiscservinform” comunică despre lansarea lanțului cheilor publice, destinat aplicării semnăturii electronice avansate necalificate cu utilizarea funcției hash SHA256. Astfel, se asigură creșterea nivelului de securitate criptografică, precum și racordarea tehnologică a serviciului la cadrul legislativ național și la cele mai bune practici internaționale în domeniu.
Detalii
29
09 2017
1931

Suportul agenţilor economici în domeniul imprimării formularelor tipizat. Sună acum la (022) 822 039

În conformitate cu Ordinul Ministerului Finanţelor nr. 199 din 10.12.2015 şi nr. 203 din 18.12.2015 — a fost liberalizat procesul de acordare a diapazonului de serii și numere pentru formulare tipizate de documente primare cu regim special, prin oferirea posibilităţii agenţilor economici de imprimare de sine stătătoare a acestor documente.
Detalii
02
08 2017
2501

Oferă cadou digital prietenilor prin SMS-VOUCHER pentru semnătură electronică Fiscservinform

În perioada 01.08.2017-31.10.2017, Î.S „Fiscservinform” oferă un CADOU DIGITAL pentru 3 prieteni sau persoane apropiate ale Dvs.

Dacă sunteți deținătorul semnăturii electronice Fiscservinform, aveți posibilitatea să oferiți gratuit un cadou original prietenilor. Astfel, fiecare dintre Dvs., în calitate de titular al semnăturii electronice, veți primi la adresa de e-mail un mesaj informativ. Vă rugăm să completați chestionarul și să indicați datele prietenilor, colegilor, partenerilor etc., cărora doriți să le faceți cadoul.
Detalii
11
07 2017
1966

,,Declarație electronică”. Semnătura multiplă

Serviciul Fiscal de Stat a lansat funcționalități noi în cadrul serviciului „Declarație electronică”. Acestea au fost dezvoltate de Î.S. ,,Fiscservinform” și vor permite semnarea și transmiterea multiplă, dar și gestionarea accesului dărilor de seamă fiscale și gestionarea accesului în cadrul serviciului pentru utilizatorii companiei.

Prin funcționalitatea de semnare și transmitere multiplă, fiecare contribuabil (după crearea pachetului de rapoarte fiscale) va reuși să le selecteze pe toate și să le semneze printr-o singură operațiune, iar ulterior, prin același mecanism de selectare, să le transmită printr-un singur click.
Detalii
22
05 2017
1830

„Semnătura electronică Fiscservinform” poate fi obţinută în următoarele 3 luni la preț redus

Vara aceasta economisești mai mult timp și bani, pentru că ai parte de reduceri la procurarea pachetului sau la reînnoirea semnăturii electronice Fiscservinfrom” (pentru a vizualiza oferta promoțională click.

La accesarea tuturor serviciilor publice disponibile on-line, titularul „Semnăturii electronice Fiscservinform" are posibilitatea să efectueze următoarele activități:

Semnarea și prezentarea electronică a rapoartelor către instituțiile publice;

•Autentificarea în cadrul sistemelor electronice on-line (egov.md, servicii.fisc.md, etc.)

• Semnarea documentelor MS Office: Word, Excel, PDF etc.

• Expedierea și recepționarea email-uri criptate, întru securizarea/personalizarea mesajelor în mediul digital.


Urmăriți pagina de facebook și fiți la curent cu ultimele noutăți în domeniul semnăturii electronice sau contactați Centrul de Certificare la numărul de telefon 022 822 040.
20
05 2017
1664

Comanda on-line a formularelor tipizate

Serviciul fiscal de Stat pune la dispoziția agenților economici un serviciu foarte comod și ușor de utilizat — Serviciul electronic „Comanda on-line a formularelor tipizate”.

Prin intermediul acestui serviciu contribuabilii au posibilitatea de a comanda electronic diapazonul de serii și numere şi de a ridica cantitatea solicitată de formulare tipizate.

Totodată, utilizatorul va primi în regim on-line recipisa privind decizia luată de Serviciul Fiscal de Stat. Menționăm că pentru a utiliza serviciul este necesar să beneficiaţi de nume de utilizator și parolă pe portalul servicii.fisc.md și să dețineți semnătura electronică de autentificare eliberată de către centrul de certificare al Î.S ,,Fiscservinform” sau semnătura digitală eliberată de un centru de certificare acreditat.

Pentru informaţii suplimentare, precum şi pentru realizarea prealabilă a comenzii de achiziţionare a formularelor tipizate şi a blanchetelor de hârtie prevăzută cu însemne de protecție, Vă rugăm să apelaţi la numărul de telefon (022) 822 039.
Detalii