BGPF

6.4.7.1 Care este termenul de prezentare a dării de seamă fiscale la taxa de plasare (amplasare) a publicității (reclamei)?

Darea de seamă la taxa de plasare (amplasare) a publicității (reclamei) prin intermediul serviciilor cinematografice, video, prin rețelele telefonice, telegrafice, telex, prin mijloacele de transport, prin alte mijloace (cu excepția TV, internetului, radioului, presei periodice, tipăriturilor) se prezintă trimestrial, în termen de pînă la 25 a lunii imediat următoare trimestrului de gestiune (Anexa la Titlul II Codul fiscal).

Întreprinzătorii individuali, gospodăriile țărănești (de fermier) al căror număr mediu anual de salariați, pe parcursul perioadei fiscale, nu depășește 3 unități și care nu sunt înregistrați ca plătitori de TVA prezintă, pînă la 25 martie al anului următor anului fiscal de gestiune, o dare de seamă unificată, care cuprinde și taxa data.

Darea de seamă unificată se prezintă în baza formularului „Forma UNIF21”, aprobat prin Ordinul SFS nr. 370 din 24.07.2020 „Privind aprobarea Dării de seamă fiscale unificate (Declarație) (Forma UNIF21). (art.292 alin. (1) Codul fiscal)

Ordinul SFS nr. 307 din 15-08-2023

The date of publishing:

16 August /2023 13:34

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon