Aspecte contabile și fiscale privind datoriile salariale ale întreprinderii. Raportarea
Date of the event:
05 December /2022, hour: 09:30
Location:
Str. Mitropolit Varlaam, 65, et. 4, of. 419
Duration of the event:
6 hours 30 Minutes
Organizing:
Vioser
Target audience:
contabili, manageri
- Vă doriți să aflați toate detaliile mici, dar importante din procesul de reglementare normative privind salarizarea?
- Vă sperie procesul impozitării plăților de stimulare și compensare în favoarea angajaților?
- Încă nu știți care este procedura corectă de stabilire și revizuire a mărimii salariului unui angajat?
Vă invităm la seminarul "Aspecte contabile și fiscale privind datoriile salariale ale întreprinderii. Raportarea", prezentat de specialiști din domeniul contabilității și impozitării, care va avea loc pe data de 5 decembrie 2022.
FORMATORI: specialiști din domeniul contabilității și impozitării.
DETALII AICI.
PROGRAM
1.Cadrul de reglementare normativă privind salarizarea angajaților întreprinderii în Republica Moldova.
2.Procedura de stabilire și revizuire a mărimii salariului minim la nivelul întreprinderii pentru munca în condiții speciale de muncă.
3.Modul de calcul și aplicare corectă de către angajator a salariului mediu al personalului.
4.Reflectarea în contabilitate a operațiunilor privind calculul, reținerea și plata salariilor către angajații întreprinderii.
5.Specificul contabilității și impozitării plăților de stimulare și compensare în favoarea personalului întreprinderii.
6.Aspecte fiscale privind compensarea de către angajator a pierderilor în legătură cu plata întârziată a salariilor personalului.
BENEFICIILE PARTICIPĂRII LA TRAINING:
Înveți modalitatea de stabilire și revizuire a mărimii salariului minim la nivelul întreprinderii pentru munca în condiții speciale de muncă.
Afli particularitățile de calcul în contabilitate a operațiunilor privind calculul, reținerea și plata salariilor către angajații întreprinderii.
Înțelegi specificul contabilității și impozitării plăților de stimulare și compensare în favoarea personalului întreprinderii.
Primești studii de caz exemplificate și detaliat explicate.
DETALII
Când: 5 decembrie 2022, 09:30 - 14:30;
Unde: Str. Mitropolit Varlaam, 65, et. 4, of. 419.
INVESTIȚIE: 1750 MDL
DETALII PE SITE sau contactați-ne la numărul: 062089997, Nicoleta.
The account successfully was created. To confirm the registration, type the confirmation link wich was sent to your e-mail indicated in registration form, valid for up to 30 days.
Adress to us a question
You want to obtain an answer or you will can to suggest as an article necessary for your work process? Sign in on the page, send your question or suggest and obtain the answer from the experts in the shortest time, at your e-mail or published in the compartment „Questions and answers”.
E-mail *
Submit the services by phone
Include correct the dates who are requested and in short time you will be contacted by an operator
First name *
Last name *
E-mail *
Phone *
Feedback
To monitor the status of sent Feedback, initial we recommend to you to do sign in on the page. So, the answer at PP „Monitorul Fiscal FISC.md” at feedback will be save and will be displayed in your personal profile. If the feedback is sent an you aren't authentificated on the page, the message will be sent tot your e-mail.
E-mail *
Dear user
For further improvements, please write a feedback about the quality and availability of the services provided from the site and user interface.