SFS monitor
Cum pot fi raportate cazurile de neeliberare a bonului de casă?
Serviciul Fiscal de Stat recomandă tuturor cetățenilor să solicite bonul fiscal care confirmă cumpărarea produsului sau prestarea serviciului, în acest mod fiind asigurate drepturile în calitate de consumator.
În cazul în care nu a fost eliberat bonul de casă/ documentul fiscal emis de echipamentul de casă şi de control, cumpărătorii pot depune o petiție la adresa electronică a Serviciului Fiscal de Stat - mail@sfs.md.
Concomitent, dacă cumpărătorului nu i-a fost eliberat bonul de casă/ documentul fiscal emis de echipamentul de casă şi de control pentru operaţiunea economică efectuată sau suma indicată în bonul de casă/ documentul fiscal nu corespunde sumei real achitate, acesta poate sesiza despre această încălcare și la Centrul unic de apel al Serviciului Fiscal de Stat, 0 8000 1525, Butonul 3 - semnalarea cazurilor de nerespectare a legislației fiscale (apel gratuit).
Autoritatea fiscală atenționează că documentele care atestă încasarea/ plata în numerar, altele decât bonurile de casă/ documentele fiscale sau bonurile de plată, nu constituie document ce confirmă faptul cumpărării produsului sau prestării serviciului. În calitate de astfel de documente necorespunzătoare pot fi menționate: bonuri imprimate care nu conțin inscripția ,,BON FISCAL”, note de plată etc.
SFS mai precizează că impozitele și taxele achitate urmare a declarării tuturor tranzacțiilor permit servicii medicale de calitate, pensie decentă, învățământ eficient, asistență socială, infrastructură europeană.
Instituții:
Serviciul Fiscal de Stat
The account successfully was created. To confirm the registration, type the confirmation link wich was sent to your e-mail indicated in registration form, valid for up to 30 days.
Adress to us a question
You want to obtain an answer or you will can to suggest as an article necessary for your work process? Sign in on the page, send your question or suggest and obtain the answer from the experts in the shortest time, at your e-mail or published in the compartment „Questions and answers”.
E-mail *
Submit the services by phone
Include correct the dates who are requested and in short time you will be contacted by an operator
First name *
Last name *
E-mail *
Phone *
Feedback
To monitor the status of sent Feedback, initial we recommend to you to do sign in on the page. So, the answer at PP „Monitorul Fiscal FISC.md” at feedback will be save and will be displayed in your personal profile. If the feedback is sent an you aren't authentificated on the page, the message will be sent tot your e-mail.
E-mail *
Dear user
For further improvements, please write a feedback about the quality and availability of the services provided from the site and user interface.
898 views
The date of publishing:
01 February /2024 13:24
Catalogul tematic
Noutăți fiscale
Tags:
echipament | prestarea serviciilor | cumparare | bon fiscal | bon de plata
0 comments
Only users registered and autorized they have the right to post comments.