Electronic services
„e-Factura” - rezultate la doar 3 luni de la lansare
- În cazul cînd doar furnizorul este înregistrat în sistem şi utilizează „e-Factura” - sistemul se rezumă la procesul de generare şi redactare al facturii sau facturii fiscale. Cu ajutorul serviciului poate fi generată factura electronică, completînd spaţiile vizate cu datele necesare. Ulterior factura este imprimată şi prezentată beneficiarului pe suport de hîrtie, utilizînd în acest sens hîrtie simplă şi nu formulare special desemnate. La tipărirea facturii acesteia i se atribuie serie şi număr unic.
- În situaţia cînd ambii participanţi la tranzacţia economică (furnizorul şi beneficiarul) utilizează „e-Factura”, furnizorul generează factura electronică, o semnează cu semnătura digitală şi o remite beneficiarului. Cumpărătorul analizează datele şi în cazul lipsei obiecţiilor, semnează factura la rîndul său şi tranzacţia se consideră validă. Astfel, agenţii economici - furnizorul şi cumpărătorul, dispunînd de semnături electronice pot semna documentul de intrare şi ieşire, asigurînd disponibilitatea electronică a facturii. Tot procesul durează cîteva minute. Documentul circulă doar în limitele sistemului şi nu necesită a fi tipărit pe hîrtie.
- Reducerea costurilor implicate în procesul de facturare – prin eliminarea cheltuielilor de manipulare a facturilor pe hârtie (emitere/ transmitere/ taxe poștale/ stocare, etc.);
- Acoperire legală – factura electronică, având aceeași valoare juridică precum factura clasică, pe hârtie;
- Îmbunătățirea relației cu clienții – prin simplificarea procesului de facturare și reducerea timpului de transmitere a facturilor;
- Eficientizarea procesului de business propriu-zis – prin optimizarea cheltuielilor ce țin de consumabile, transport, alocarea resurselor umane
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
The account successfully was created. To confirm the registration, type the confirmation link wich was sent to your e-mail indicated in registration form, valid for up to 30 days.
Adress to us a question
You want to obtain an answer or you will can to suggest as an article necessary for your work process? Sign in on the page, send your question or suggest and obtain the answer from the experts in the shortest time, at your e-mail or published in the compartment „Questions and answers”.
E-mail *
Submit the services by phone
Include correct the dates who are requested and in short time you will be contacted by an operator
First name *
Last name *
E-mail *
Phone *
Feedback
To monitor the status of sent Feedback, initial we recommend to you to do sign in on the page. So, the answer at PP „Monitorul Fiscal FISC.md” at feedback will be save and will be displayed in your personal profile. If the feedback is sent an you aren't authentificated on the page, the message will be sent tot your e-mail.
E-mail *
Dear user
For further improvements, please write a feedback about the quality and availability of the services provided from the site and user interface.
2594 views
The date of publishing:
23 May /2014 16:05
Catalogul tematic
Servicii electronice
Tags:
e-Factura | Serviciile electronice fiscale
0 comments
Only users registered and autorized they have the right to post comments.