Electronic services
Î.S. „Fiscservinform”: Ciclul de viaţa a dărilor de seamă fiscale
- Metoda clasică – se completează manual şi se prezintă la oficiul fiscal pe suport-hârtie. Această metodă poate fi utilizată de persoanele juridice neplatitorii de TVA şi persoane fizice.
- Prin intermediul serviciului „Declaraţie electronică”, care reprezintă o metodă de perfectare şi prezentare a dărilor de seamă fiscale prin intermediul reţelei Internet. Avantajele utilizării serviciului respectiv sunt: datele introduse în formularele fiscale al serviciului ”Declaraţie electronică” se verifică automat, ceea ce contribuie la excluderea apariţiei greşelilor în procesul perfectării formularelor fiscale. Serviciul dat este disponibil 24/24 ore, 7 zile în săptămână. În același timp, utilizând serviciul ”Declarație electronică”, contribuabilul nu va fi nevoit să se deplaseze la oficiul fiscal teritorial în scopul depunerii dărilor de seamă fiscale. Totodată se exclude imprimarea formularelor pe suport de hârtie, economisind cheltuieli aferente depunerii dărilor de seamă fiscale. Prin această metodă pot raporta agenţii economici plătitori de TVA şi contra plată o pot utiliza agenţii economici care nu sunt plătitori de TVA.
- Prin intermediul serviciului „Declaraţie rapidă”, care este o metodă automatizată de întocmire, verificare şi imprimare a rapoartelor fiscale ce corespund în tocmai formelor actuale aprobate de Serviciul Fiscal de Stat, utilizând ultimele realizări în domeniul tehnologiei de codificare Bi – dimensională (Bar - cod). Acest serviciu oferă contribuabilului posibilitatea de a întocmi dările de seamă fiscale, eliminând erorile aritmetice în procesul completării lor. Dările de seamă fiscale perfectate prin intermediul serviciului „Declaraţie rapidă” se procesează mai rapid şi calitativ decât cele completate prin metoda clasică, graţie trecerii informaţiei codificate în bazele de date prin scanare. Metoda este utilizată de agenţii economici neplătitori de TVA şi persoane fizice.
- Calcularea obligaţiilor fiscale declarate de către contribuabili;
- Evaluarea corectitudinii declarării obligaţiilor fiscale;
- Evidenţa achitărilor efectuate de contribuabili;
- Evidenţa supraplăţilor, restanţelor admise, amenzilor şi penalităţilor aplicate;
- Planificarea veniturilor la Bugetul Publica Naţional etc.
The account successfully was created. To confirm the registration, type the confirmation link wich was sent to your e-mail indicated in registration form, valid for up to 30 days.
Adress to us a question
You want to obtain an answer or you will can to suggest as an article necessary for your work process? Sign in on the page, send your question or suggest and obtain the answer from the experts in the shortest time, at your e-mail or published in the compartment „Questions and answers”.
E-mail *
Submit the services by phone
Include correct the dates who are requested and in short time you will be contacted by an operator
First name *
Last name *
E-mail *
Phone *
Feedback
To monitor the status of sent Feedback, initial we recommend to you to do sign in on the page. So, the answer at PP „Monitorul Fiscal FISC.md” at feedback will be save and will be displayed in your personal profile. If the feedback is sent an you aren't authentificated on the page, the message will be sent tot your e-mail.
E-mail *
Dear user
For further improvements, please write a feedback about the quality and availability of the services provided from the site and user interface.
6115 views
The date of publishing:
22 November /2013 10:41
Catalogul tematic
Administrare fiscală | Servicii electronice
Tags:
Declarația electronică | Fiscservinform
0 comments
Only users registered and autorized they have the right to post comments.