Questions and answers

icon În vederea extinderii pieței de desfacere și promovării producției sale peste hotare, compania încheie contracte cu companii străine privind prestarea serviciilor de căutare a cumpărătorilor producției, reclamă și promovarea producției sale pe piețe noi. Trebuie oare compania să achite T.V.A. la importul serviciilor?

În conformitate cu art. 93 pct. 9) din CF, importul de servicii este definit ca prestare de servicii de către persoanele juridice şi fizice nerezidente ale Republicii Moldova persoanelor juridice şi fizice rezidente sau nerezidente ale Republicii Moldova, pentru care locul prestării se consideră a fi Republica Moldova. Astfel, întrucît totalitatea proceselor de creare, promovare și prezentare a produsului pe piață reprezintă servicii de marketing și, reieșind din art. 111 alin. (1) lit. e) din CF, locul livrării serviciului legat de marketing se c...

author icon

Andrei Nevreanschi

Monitorul fiscal FISC.md Nr.24 2015


Instituții:

Serviciul Fiscal de Stat

icon This article is intended only for subscribed users. For subscribe you need to select the subscription

I am subscriber
image

Premium Subscription

2 499 MDL

Order now
image

Electronic subscrisption

1 599 MDL

Order now
image

Electronic subscrisption

799 MDL

Order now

3066 views

The date of publishing:

12 March /2015 11:31

Domeniu:

T.V.A.

Tags:

piata | TVA | producția

0 comments

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon