Вопросы и ответы

icon În vederea extinderii pieței de desfacere și promovării producției sale peste hotare, compania încheie contracte cu companii străine privind prestarea serviciilor de căutare a cumpărătorilor producției, reclamă și promovarea producției sale pe piețe noi. Trebuie oare compania să achite T.V.A. la importul serviciilor?

În conformitate cu art. 93 pct. 9) din CF, importul de servicii este definit ca prestare de servicii de către persoanele juridice şi fizice nerezidente ale Republicii Moldova persoanelor juridice şi fizice rezidente sau nerezidente ale Republicii Moldova, pentru care locul prestării se consideră a fi Republica Moldova. Astfel, întrucît totalitatea proceselor de creare, promovare și prezentare a produsului pe piață reprezintă servicii de marketing și, reieșind din art. 111 alin. (1) lit. e) din CF, locul livrării serviciului legat de marketing se c...

author icon

Андрей Неврянски

Monitorul fiscal FISC.md Nr.24 2015


Учреждения:

Государственная Налоговая Служба

icon Эта статья доступна только подписчикам. Для оформления подписки выберите абонемент

Подписан/а
image

Абонемент Premium

2 499 MДЛ

Заказать сейчас
image

Абонемент Electronic

1 599 MДЛ

Заказать сейчас
image

Абонемент Electronic

799 MДЛ

Заказать сейчас

3064 просмотры

Дата публикации:

12 Март /2015 11:31

Тематика:

НДС

Ключевые слова

piata | TVA | producția

0 комментарии

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon