Consultații juridice

icon Reforma fiscală: Comunicarea actelor SFS

Conform art. 1291 alin.(1) Cod fiscal (CF), actele Serviciului Fiscal de Stat (SFS) se trimit destinatarului prin poştă cu scrisoare recomandată şi cu aviz de primire sau prin orice alt mijloc care să asigure transmiterea şi confirmarea primirii lui (telegramă, fax, e-mail etc.) ori se înmânează personal destinatarului sau altor persoane indicate la alin.(2) de către SFS. În cazul absenţei destinatarului persoană fizică, actele SFS se înmânează unui membru adult al familiei lui, rudelor, afinilor acestuia sau unei persoane care locuieşte cu destinatarul, unei...

author icon

Victoria Belous

Instituții:

Serviciul Fiscal de Stat | Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

icon Acest articol este destinat doar pentru utilizatorii abonați. Pentru a vă abona selectați abonamentul

Deja sunt abonat
image

Abonament Premium

2 499 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

1 599 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

799 MDL

Comandă acum

2911 vizualizări

Data publicării:

21 August /2018 09:00

Domeniu:

Administrare fiscală | Servicii electronice | Noutăți | Ordine SFS | Legislație fiscală | Reforma fiscală

Etichete:

SFS | documente | citatie | servicii electronice | contribuabil

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon