Întrebări și răspunsuri

(28.27.19) În urma completării cererii de luare la evidență fiscală prin intermediul serviciului electronic „e-Commerce VAT” de pe pagina oficială a Serviciului Fiscal de Stat www.sfs.md, agentul economic nerezident constată faptul necesității ajustării unor date din cerere. Care este procedura de perfectare a ajustărilor?

În cazul parvenirii unor modificări aferent datelor despre contribuabilul nerezident subiect al impunerii în cadrul „e-Commerce VAT” sau datelor despre persoanele autorizate, acestea se vor ajusta din compartimentul „Profil” în cadrul cabinetului său electronic, prin opțiunile din compartimentul „Date despre companie” sau „Date despre persoana autorizată”.
Din compartimentul „Date despre companie” se modifică datele declarate în Cererea de luare la evidență fiscală, cu excepția compartimentelor „numărul de înregistrare atribuit în țara de origine, țara în care a fost înregistrat și a numărului de înregistrare ca subiect impozabil cu TVA”.

Instituții:

Serviciul Fiscal de Stat | Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

870 vizualizări

Data publicării:

26 Octombrie /2020 07:41

Catalogul tematic

T.V.A. | Administrare fiscală | Servicii electronice | Legislație fiscală

Etichete:

TVA | evidenta fiscala | comert electonic

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon