Întrebări și răspunsuri

(28.27.4) Constituie obiect al impunerii cu TVA în cadrul „e-Commerce VAT” serviciile de publicitate, acordate cetățenilor Republicii Moldova intermediul rețelelor de socializare, dacă conținutul publicității poartă caracter comercial?

Potrivit prevederilor art.95 alin.(11) lit.b) din Codul fiscal, acordarea cetățenilor Republicii Moldova (B2C) a serviciilor de publicitate în rețeaua Internet, inclusiv și cu utilizarea programelor pentru calculatoare și bazelor de date, ce funcționează în rețeaua Internet, precum și acordarea suprafețelor (spațiilor) de publicitate în rețeaua Internet de către agenții economici nerezidenți care, fără a deține formă organizatorico-juridică pe teritoriul Republicii Moldova, constituie obiect al impunerii cu TVA în cadrul „e-Commerce VAT”.

În acest sens în scopul aplicării TVA, primordial este statutul beneficiarului și tipul serviciului prestat nu și caracterul conținutului publicității plasate.

Instituții:

Serviciul Fiscal de Stat | Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

872 vizualizări

Data publicării:

26 Octombrie /2020 07:47

Catalogul tematic

T.V.A. | Servicii electronice

Etichete:

TVA | comert electonic | publicitate

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon