Întrebări și răspunsuri

3. (31.7.3) În cazul încetării raporturilor de muncă a salariatului, tichetul de masă electronic urmează a fi returnat angajatorului?

Conform pct. 18 din Hotărârea Guvernului nr. 227 din 12 martie 2018 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de operare cu tichetele de masă, angajatorul nu este în drept să ceară de la angajat suportul electronic pe care este transferată valoarea tichetului de masă în urma încetării raporturilor de muncă. Totodată, în cazul încetării raporturilor de muncă din oricare motiv, salariatul este în drept să beneficieze de tichete de masă pentru zilele efectiv lucrate de la data de 1 a lunii de concediere până la ziua în care a fost concediat. Dreptul de a beneficia de tichete de masă încetează după 60 de zile de la data încetării raporturilor de muncă. Angajatorul, în cazul încetării raporturilor de muncă, acordă tichete de masă persoanei concediate în termen de 15 zile de la data încetării raporturilor de muncă pentru luna precedentă, precum şi pentru luna curentă, dacă tichetele nu au fost acordate înainte de data încetării raporturilor de muncă.

Instituții:

Serviciul Fiscal de Stat | Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

1411 vizualizări

Data publicării:

15 Noiembrie /2018 13:51

Catalogul tematic

Administrare fiscală | Servicii electronice | Legislație fiscală | Deduceri fiscale | Noutăți fiscale

Etichete:

tichete de masa | angajator | salariat | raport de munca | servicii electronice | concediu

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon