Întrebări și răspunsuri

3. (6.4.2.1) Cine sunt subiecți ai impunerii cu taxa de plasare (amplasare) a publicității (reclamei)?

Potrivit prevederilor art. 290 lit. c) din Codul fiscal, subiecți ai impunerii cu taxa de plasare a publicității sunt persoanele juridice sau persoanele fizice înregistrate în calitate de întreprinzător care plasează și/sau difuzează informații publicitare (cu excepția publicității exterioare) prin intermediul mijloacelor cinematografice, rețelelor telefonice, telegrafice, telex, mijloacelor de transport, altor mijloace (cu excepția TV, internetului, radioului, presei periodice, tipăriturilor). [modificare în Baza generalizată a practicii fiscale în temeiul modificării art. 290 lit. c) din Codul fiscal prin Legea pentru modificarea și completarea unor acte legislative nr. 138 din 17 iunie 2016 (publicată în Monitorul Oficial, 2016, nr.184-192/401, în vigoare 01.07.2016)]

Instituții:

Serviciul Fiscal de Stat | Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

2248 vizualizări

Data publicării:

17 Noiembrie /2017 11:16

Catalogul tematic

Administrare fiscală | Taxele locale | Legislație fiscală | Persoană juridică | Noutăți fiscale

Etichete:

Baza generalizată a practicii fiscale | publicitate | intreprinzatori | Taxe | Cod fiscal

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon