Întrebări și răspunsuri

icon Deducerea cheltuielilor administrative ale reprezentanței permanente

O companie austriacă care a deschis o reprezentanță permanentă în Republica Moldova suportă anumite cheltuieli administrative în cadrul activității sale. Se vor permite spre deducere cheltuielile administrative? Cum se vor reflecta corect acestea în Declarația cu privire la impozitul pe venit (forma VEN12)? În conformitate cu prevederile art. 75 alin. (2) din CF, în cazul nerezidenților care au reprezentanță permanentă potrivit art. 5 pct. 15), aceasta se consideră, în scopuri fiscale, ca agent economic rezident, dar numai în raport cu venitul obținut în RM...

author icon

Daniela Gulea

Monitorul fiscal FISC.md Nr.4 (52) 2019


Instituții:

Serviciul Fiscal de Stat | Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

icon Acest articol este destinat doar pentru utilizatorii abonați. Pentru a vă abona selectați abonamentul

Deja sunt abonat
image

Abonament Premium

2 499 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

1 599 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

799 MDL

Comandă acum

1387 vizualizări

Data publicării:

17 Iunie /2019 14:33

Domeniu:

Impozitul pe venit | Administrare fiscală | Dare de seamă fiscală | Legislație fiscală | Deduceri fiscale

Etichete:

deducere | cheltuieli | declaraţia | VEN 12 | Impozitul pe venit | nerezidenti

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon