News
Analiza modificărilor aferente delegării personalului
Începutul anului 2024 a fost marcat de mult așteptatele modificări în Regulamentul cu privire la delegarea salariaților entităților din RM, aprobat prin HG nr. 10/2012. Actualizarea prevederilor a fost justificată prin corelarea bunelor practici internaționale aplicate în procesul de delegare. Cu toate că noile reglementări sunt în vigoare din 1 ianuarie anul curent, reprezentanții mai multor entități solicită o informare suplimentară cu privire la noile prevederi normative.
Pentru a oferi deținătorilor unui abonament al „monitorului fiscal FISC.md” mai multe detalii la acest capitol, în ediția din iunie a revistei este publicat articolul „Delegarea personalului entității. Modificări importante”, elaborat de Rodica Cușmăunsă, în care autorul trece în revistă principalele modificări și completări la Regulament, operate prin HG nr. 1058/2023, aplicabile începând cu 1 ianuarie 2024.
Astfel, atrage atenția autorul, în tot conținutul Regulamentului cuvântul „salariat” a fost substituit cu „personal”, iar cuvintele „documente primare” – cu „documente confirmative”. Totodată, Regulamentul a fost completat cu noi noțiuni, cum ar fi: cheltuieli de transport, documente confirmative și personal. În același context, noțiunile deplasare în interes de serviciu, diurnă, documente de călătorie și plafon de cazare au fost modificate semnificativ.
Mai multe detalii ce țin de modificarea și completarea Regulamentului cu privire la delegarea salariaților entităților din RM, găsiți în nr. 4 (88) a revistei „monitorul fiscal FISC.md”.
Instituții:
Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
The account successfully was created. To confirm the registration, type the confirmation link wich was sent to your e-mail indicated in registration form, valid for up to 30 days.
Adress to us a question
You want to obtain an answer or you will can to suggest as an article necessary for your work process? Sign in on the page, send your question or suggest and obtain the answer from the experts in the shortest time, at your e-mail or published in the compartment „Questions and answers”.
E-mail *
Submit the services by phone
Include correct the dates who are requested and in short time you will be contacted by an operator
First name *
Last name *
E-mail *
Phone *
Feedback
To monitor the status of sent Feedback, initial we recommend to you to do sign in on the page. So, the answer at PP „Monitorul Fiscal FISC.md” at feedback will be save and will be displayed in your personal profile. If the feedback is sent an you aren't authentificated on the page, the message will be sent tot your e-mail.
E-mail *
Dear user
For further improvements, please write a feedback about the quality and availability of the services provided from the site and user interface.
906 views
The date of publishing:
06 June /2024 09:55
Catalogul tematic
Noutăți fiscale | Legislație fiscală
Tags:
modificarea legislatiei | entitate | salariat | delegare
0 comments
Only users registered and autorized they have the right to post comments.