Analytics and statistics

Consumatorii renunţă la telefonia fixă

În Moldova volumul vânzărilor serviciilor de telefonie fixă în ianuarie – septembrie curent s-a redus cu 21 la sută şi a constituit 530,7 mil. lei. Potrivit Agenţiei Naţionale de Reglementare în Comunicaţii eletronice şi tehnologia informaţiei, în perioada de raportare au fost înregistrate scăderi atât a numărului de abonați, cât și a veniturilor obținute de furnizorii de pe această piață. În același timp, venitul mediu lunar per abonat (ARPU) s-a redus cu 18,8%, până la valoarea de 50,7 lei. Specialiști ai ANRCETI explică scăderea veniturilor pe piața de telefonie fixă prin schimbarea preferințelor de consum ale utilizatorilor de la telefonia fixă la telefonia mobilă și la serviciile alternative de comunicare prin Internet (servicii OTT – Skype, Viber, etc.) care sunt mai atractive și mai avantajoase pentru utilizatori. Conform situației din 30 septembrie 2017, pe piața serviciilor de telefonie fixă activau 21 de furnizori. Cea mai mare cotă de piață – de 96% – era deținută de SA ”Moldtelecom”.

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

1624 views

The date of publishing:

29 November /2017 15:20

Catalogul tematic

Noutăți

Tags:

Moldtelecom | telefonie fixa | consumatori

0 comments

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon