Fiscal practice

icon Campaniile promoționale. Regimul fiscal

Cu ocazia sărbătorilor de iarnă, în scop de publicitate, tot mai multe entități desfășoară campanii promoționale. În acest sens, ne propunem să punctăm cele mai esențiale aspecte aferente acestui subiect.   Ce reprezintă campania promoțională?   Potrivit art.5 pct.38) din Codul fiscal (CF), campanie promoțională reprezintă modalitate de promovare a vânzărilor prin organizarea de concursuri, jocuri, loterii anunțate public şi desfășurate pe o perioadă de timp limitată, cu acordarea de cadouri, premii, câștiguri, precum ...

author icon

Petru Griciuc

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD" | Serviciul Fiscal de Stat

icon This article is intended only for subscribed users. For subscribe you need to select the subscription

I am subscriber
image

Premium Subscription

2 499 MDL

Order now
image

Electronic subscrisption

2 MDL

Order now
image

Electronic subscrisption

1 599 MDL

Order now
image

Electronic subscrisption

799 MDL

Order now
image

Electronic subscrisption

159 MDL

Order now

603 views

The date of publishing:

30 December /2024 14:35

Catalogul tematic

Administrare fiscală

Tags:

deducerea cheltuielilor | regim fiscal | campanii promotionale

1 comments

I.M. GRANT THORNTON S.R.L

03 January /2025 14:57

Aferent veniturilor subiectilor IMM, venitul de la campaniile promotionale nu se includ in venitul impozabil, in parte specficata la art.20 lit. p2). Ce se are in vedere prin afirmatia ca "în cazul agenților economici subiecți ai sectorului întreprinderilor mici şi mijlocii, aceștia nu vor ajusta veniturile sub formă de câștiguri de la campaniile promoționale, deoarece obiectul al impunere pentru aceștia, conform art.542 din CF, este venitul determinat conform contabilității financiare, obținut în perioada fiscală de declarare." ? La IMM nu avem ajustare de venituri ci venituri ce nu se includ in obiectul impunerii. Multumesc.

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon