Practica fiscală
Campaniile promoționale. Regimul fiscal
Cu ocazia sărbătorilor de iarnă, în scop de publicitate, tot mai multe entități desfășoară campanii promoționale. În acest sens, ne propunem să punctăm cele mai esențiale aspecte aferente acestui subiect. Ce reprezintă campania promoțională? Potrivit art.5 pct.38) din Codul fiscal (CF), campanie promoțională reprezintă modalitate de promovare a vânzărilor prin organizarea de concursuri, jocuri, loterii anunțate public şi desfășurate pe o perioadă de timp limitată, cu acordarea de cadouri, premii, câștiguri, precum ...
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
Acest articol este destinat doar pentru utilizatorii abonați. Pentru a vă abona selectați abonamentul
Deja sunt abonatAutentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
E-mail *
489 vizualizări
Data publicării:
30 Decembrie /2024 14:35
Catalogul tematic
Administrare fiscală
Etichete:
deducerea cheltuielilor | regim fiscal | campanii promotionale
1 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.
I.M. GRANT THORNTON S.R.L
03 Ianuarie /2025 14:57
Aferent veniturilor subiectilor IMM, venitul de la campaniile promotionale nu se includ in venitul impozabil, in parte specficata la art.20 lit. p2). Ce se are in vedere prin afirmatia ca "în cazul agenților economici subiecți ai sectorului întreprinderilor mici şi mijlocii, aceștia nu vor ajusta veniturile sub formă de câștiguri de la campaniile promoționale, deoarece obiectul al impunere pentru aceștia, conform art.542 din CF, este venitul determinat conform contabilității financiare, obținut în perioada fiscală de declarare." ? La IMM nu avem ajustare de venituri ci venituri ce nu se includ in obiectul impunerii. Multumesc.