Practical accounting

icon Tratamentul fiscal aplicabil cadourilor acordate în cadrul campaniilor promoționale

Potrivit prevederilor art.12 pct.14) din CF, câştiguri reprezintă veniturile brute obţinute de la jocurile de noroc, loterii şi de la campaniile promoţionale atât în formă monetară, cât şi nemonetară. Concomitent, în conformitate cu art.5 pct.38) din CF, campanie promoțională reprezintă o modalitate de promovare a vânzărilor prin organizarea de concursuri, jocuri, loterii anunțate public și desfășurate pe o perioadă de timp limitată, cu acordarea de cadouri, premii, câștiguri. Astfel, în cazul în care acordarea cadourilor (de exemplu: tricouri, chipiuri, căni etc...

author icon

Iulia Țurcan

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

icon This article is intended only for subscribed users. For subscribe you need to select the subscription

I am subscriber
image

Premium Subscription

2 499 MDL

Order now
image

Electronic subscrisption

1 599 MDL

Order now
image

Electronic subscrisption

799 MDL

Order now

2600 views

The date of publishing:

23 January /2020 08:00

Domeniu:

Administrare fiscală | Noutăți

Tags:

cîștig | cadouri | promotie | monitorul.fisc.md

0 comments

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon