Advertising in the print edition

 

     P.P. „Monitorul fiscal fisc.md” oferă contribuabililor posibilitatea de promovare a mărfurilor și serviciilor prin publicarea produselor publicitare în:

      - Codul fiscal (1 ediție pe an);

      - reviste (6 ediții pe an).

      Spațiile disponibile pentru plasarea produselor publicitare sunt:

 - copertele revistei;

- pagini interne, inclusiv lângă cuprins;

- spațiul de la rubrica „Parteneri”. 

 

     Publicul-țintă al edițiilor de tipar sunt preponderant persoanele responsabile ale agenților economici, care cu regularitate examinează informația publicată în revistă, cu revenirea periodică la articolele citite anterior. Astfel, publicitatea plasată în revista „Monitorul fiscal FISC.md” contribuie activ la facilitarea interacțiunii B2B, furnizori și clienți, asigurând succesul în procesul de promovare a afacerii Dvs. 

 

Contact us for a personal consulting and personal offer.

P.P. „Monitorul Fiscal FISC.MD”

MD-2005, or.Chișinău, str. Constantin Tănase, 6

+(373) 22 82-20-28

marketing@monitor.tax

General conditions

 

- The advertising materials must correspond with the standards and requirements of the legislation; 

- The publication reserves the right to refuse the placement of promotional materials without any explanation for the client;

 

Isn’t accepted the advertising that present:

- underwear;

- erotic advertising;

- medicines for diarrhea, problems constipation, hemorrhoids, impotence, etc;

- gambling, betting, etc;

- policy;

- pet food and accessories;

- alcoholic beverage. 

 

Also, advertising can be refused for publication if: 

-  promotes violence;

- discrimination against other people, groups or organizations.

 

Technical conditions for the advertising layout:
  • File extensions: TIFF, JPEG, PSD (Adobe PhotoShop), Al (Adobe Illustrator).
  • The layout dimensions (1 page): 210x293 mm
  • Resolution: 300dpi 
  • Color: CMYK, K
  • Layout recommendations: + 5 mm on each side

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon