BGPF

28.22.30 Este oare obligatorie aplicarea ștampilei întreprinderii pe copiile documentelor ce confirmă dreptul la restituire TVA?

Conform pct. 25 din Regulamentul privind restituirea taxei pe valoarea adăugată, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.93/2013, copiile documentelor ce confirmă dreptul la restituire, iar în cazurile specificate la punctului 32 subpunctul 9) – registrele de vînzări, cusute într-un dosar special, numerotate şi autentificate de contribuabil, se prezintă ca anexă la actul de control.

După executare, documentele de restituire a sumelor TVA, cu copia deciziei de restituire, se arhivează la subdiviziunea Serviciului Fiscal de Stat care a efectuat controlul.

Copia contractului în baza căruia s-au efectuat livrări scutite de TVA cu drept de deducere, anexat la materialele privind restituirea TVA, este confirmată prin semnătura conducătorului agentului economic, precum şi prin aplicarea semnăturii conducătorului lîngă inscripţia ,,copia corespunde originalului”.

Prin urmare, lipsește obligația aplicării ștampilei întreprinderii pe acestea.

Ordinul SFS nr. 221 din 28-06-2023

Data publicării:

03 Iulie /2023 08:44

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon