Aspecte contabile și fiscale privind datoriile salariale ale întreprinderii. Raportarea
Data evenimentului:
05 Decembrie /2022, ora: 09:30
Locație:
Str. Mitropolit Varlaam, 65, et. 4, of. 419
Durata evenimentului:
6 ore 30 Minute
Organizator:
Vioser
Public țintă:
contabili, manageri
- Vă doriți să aflați toate detaliile mici, dar importante din procesul de reglementare normative privind salarizarea?
- Vă sperie procesul impozitării plăților de stimulare și compensare în favoarea angajaților?
- Încă nu știți care este procedura corectă de stabilire și revizuire a mărimii salariului unui angajat?
Vă invităm la seminarul "Aspecte contabile și fiscale privind datoriile salariale ale întreprinderii. Raportarea", prezentat de specialiști din domeniul contabilității și impozitării, care va avea loc pe data de 5 decembrie 2022.
FORMATORI: specialiști din domeniul contabilității și impozitării.
DETALII AICI.
PROGRAM
1.Cadrul de reglementare normativă privind salarizarea angajaților întreprinderii în Republica Moldova.
2.Procedura de stabilire și revizuire a mărimii salariului minim la nivelul întreprinderii pentru munca în condiții speciale de muncă.
3.Modul de calcul și aplicare corectă de către angajator a salariului mediu al personalului.
4.Reflectarea în contabilitate a operațiunilor privind calculul, reținerea și plata salariilor către angajații întreprinderii.
5.Specificul contabilității și impozitării plăților de stimulare și compensare în favoarea personalului întreprinderii.
6.Aspecte fiscale privind compensarea de către angajator a pierderilor în legătură cu plata întârziată a salariilor personalului.
BENEFICIILE PARTICIPĂRII LA TRAINING:
Înveți modalitatea de stabilire și revizuire a mărimii salariului minim la nivelul întreprinderii pentru munca în condiții speciale de muncă.
Afli particularitățile de calcul în contabilitate a operațiunilor privind calculul, reținerea și plata salariilor către angajații întreprinderii.
Înțelegi specificul contabilității și impozitării plăților de stimulare și compensare în favoarea personalului întreprinderii.
Primești studii de caz exemplificate și detaliat explicate.
DETALII
Când: 5 decembrie 2022, 09:30 - 14:30;
Unde: Str. Mitropolit Varlaam, 65, et. 4, of. 419.
INVESTIȚIE: 1750 MDL
DETALII PE SITE sau contactați-ne la numărul: 062089997, Nicoleta.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.