Știri
Sistemul informațional e-Legislație: cât a costat și când va fi implementat
- să asigure tranziția activității elaborării actelor la o altă tehnologie de lucru bazată pe generarea și evidența electronică a tuturor actelor, înregistrarea și aplicarea online a proiectelor de acte normative;
- să integreze sistemul e-Legislație cu sistemele informative externe ale autorităților publice și instituțiilor care dețin date relevante în scopul regăsirii și recepționării online a datelor și expedierii online a răspunsurilor la solicitările ce țin de proiectele actelor normative;
- să furnizeze pentru autoritățile și instituțiile publice ale RM informație analitică și statistică veridică referitoare la proiectele de acte normative;
- să reducă timpul necesar pentru circulația proiectelor de acte normative, pentru întocmirea și circulația avizelor și rapoartelor de expertiză între autoritățile publice și optimizare și control;
- să realizeze un mecanism eficient de colaborare între subiecții implicați în procesul de elaborare;
- să asigure controlul accesului la datele despre proiect și asigurarea unei securități maxime etc.
via | www.bizlaw.md
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.
1736 vizualizări
Data publicării:
02 Noiembrie /2016 13:00
Domeniu:
Noutăți
Etichete:
Autorități Publice | E-legislație | sistem informaţional | Guvern | utilizatori | Moldova
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.