
Servicii electronice
„e-Factura” - rezultate la doar 3 luni de la lansare

- În cazul cînd doar furnizorul este înregistrat în sistem şi utilizează „e-Factura” - sistemul se rezumă la procesul de generare şi redactare al facturii sau facturii fiscale. Cu ajutorul serviciului poate fi generată factura electronică, completînd spaţiile vizate cu datele necesare. Ulterior factura este imprimată şi prezentată beneficiarului pe suport de hîrtie, utilizînd în acest sens hîrtie simplă şi nu formulare special desemnate. La tipărirea facturii acesteia i se atribuie serie şi număr unic.
- În situaţia cînd ambii participanţi la tranzacţia economică (furnizorul şi beneficiarul) utilizează „e-Factura”, furnizorul generează factura electronică, o semnează cu semnătura digitală şi o remite beneficiarului. Cumpărătorul analizează datele şi în cazul lipsei obiecţiilor, semnează factura la rîndul său şi tranzacţia se consideră validă. Astfel, agenţii economici - furnizorul şi cumpărătorul, dispunînd de semnături electronice pot semna documentul de intrare şi ieşire, asigurînd disponibilitatea electronică a facturii. Tot procesul durează cîteva minute. Documentul circulă doar în limitele sistemului şi nu necesită a fi tipărit pe hîrtie.
- Reducerea costurilor implicate în procesul de facturare – prin eliminarea cheltuielilor de manipulare a facturilor pe hârtie (emitere/ transmitere/ taxe poștale/ stocare, etc.);
- Acoperire legală – factura electronică, având aceeași valoare juridică precum factura clasică, pe hârtie;
- Îmbunătățirea relației cu clienții – prin simplificarea procesului de facturare și reducerea timpului de transmitere a facturilor;
- Eficientizarea procesului de business propriu-zis – prin optimizarea cheltuielilor ce țin de consumabile, transport, alocarea resurselor umane
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
E-mail *
2749 vizualizări
Data publicării:
23 Mai /2014 16:05
Catalogul tematic
Servicii electronice
Etichete:
e-Factura | Serviciile electronice fiscale
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.