Servicii electronice
Î.S. „Fiscservinform” a lansat în exploatare experimentală un nou produs informaţional - SIA „Arhiva electronică”
„Noul sistem informaţional lansat are drept scop conversia documentelor din format de hârtie în format digital. „Arhiva Electronică” este soluţia ideală pentru a prelungi durata de viaţă a documentelor fiscale originale, pentru a proteja aceste documente contra degradării fizice, disponibilizînd copia electronică a documentului”.Sistemul enunţat oferă posibilitatea de a păstra conţinutul documentelor în siguranţă şi pe termen lung, utilizate şi partajate conform preferinţelor şi regulilor stabilite de utilizatori, reprezentaţi de funcţionarii SFS şi ai autorităţilor publice abilitate (organele de drept şi organele de urmărire penală). Scopul „Arhivei Electronice” constă în crearea unei arhive de reproduceri digitale corecte ale documentelor fizice. Digitalizarea va respecta integritatea documentului, aspectul originalului şi succesiunea corectă (originală) a elementelor componente (pagini, file, etc.). Prin urmare, Sistemului are următoarele avantaje:
- excluderea pierderilor de documente;
- excluderea problemei deteriorării în timp a documentelor;
- volum de păstrare mic, dar portabilitate mare;
- duplicare comodă şi ieftină;
- operativitate în localizarea şi vizualizarea documentelor;
- depozitare mai sigură în caz de situaţii excepţionale;
- posibilitatea efectuării anumitor operaţiuni specifice fără afectarea originalelor (ridicarea documentele de conformitate, studierea documentelor cu valoare, etc);
- creşterea nivelului de automatizare, de protecţie şi de accesibilitate la documente;
- îmbunătăţirea majoră a termenilor de răspuns la cererile Autorităţilor Publice;
- consultarea securizată a unei baze de date ce conţine copiile originalelor;
- reducerea costurilor cauzate de multiplicarea documentelor.
via servicii.fisc.md
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.
2799 vizualizări
Data publicării:
18 Martie /2014 13:21
Domeniu:
Servicii electronice
Etichete:
arhiva | Servicii electronice fiscale | documente fiscale
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.