News
Cum obținem consultanță în domeniul prestațiilor sociale?
Casa Națională de Asigurări Sociale informează despre modalitățile de obținere a serviciilor de informare și consultanță:
pe pagina oficială pot fi găsite informații operative și utile cu privire la serviciile publice prestate de CNAS pentru cetățeni, inclusiv pentru plătitorii de contribuții de asigurări sociale, precum și informații privind activitatea CNAS;
Centrul de apel al CNAS - serviciu de consultanță l-a distanță prin intermediul unui număr de telefon unic. Operatorii Centrului de apel oferă răspunsuri la întrebări ce ţin de stabilirea, calcularea și plata pensiilor și altor prestaţii sociale, inclusiv întrebări din domeniul înregistrării și evidenței plătitorilor și contribuțiilor de asigurări sociale de stat. Centrul de apel activează de luni până vineri, de la ora 08.00 până la ora 17.00, la numărul unic de telefon 022 257 777.
Casele Teritoriale de Asigurări Sociale - subdiviziuni ce asigură deservirea și consultarea populației la nivel territorial. Specialiștii CTAS oferă informații din domeniul asigurărilor sociale de stat, precum și consultă cetățenii cu privire la stabilirea şi reexaminarea pensiilor şi altor prestaţii sociale.
Pentru a primi servicii de informare și consultanță în cadrul CTAS urmează de utilizat serviciul electronic "Programare online la CTAS", care va economisi timpul și resursele cetățenilor.
Suplimentar, cetățenii se pot informa cu privire la serviciile publice prestate de CNAS, accesând paginile CNAS pe Facebook, Telegram și Instagram, pot expedia adresări semnate electronic la adresa: secretariat@cnas.gov.md, sau pe suport de hârtie - prin intermediul oficiului poştal.
Instituții:
Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD" | Compania Naţională de Asigurări în Medicină a RM
The account successfully was created. To confirm the registration, type the confirmation link wich was sent to your e-mail indicated in registration form, valid for up to 30 days.
Adress to us a question
You want to obtain an answer or you will can to suggest as an article necessary for your work process? Sign in on the page, send your question or suggest and obtain the answer from the experts in the shortest time, at your e-mail or published in the compartment „Questions and answers”.
E-mail *
Submit the services by phone
Include correct the dates who are requested and in short time you will be contacted by an operator
First name *
Last name *
E-mail *
Phone *
Feedback
To monitor the status of sent Feedback, initial we recommend to you to do sign in on the page. So, the answer at PP „Monitorul Fiscal FISC.md” at feedback will be save and will be displayed in your personal profile. If the feedback is sent an you aren't authentificated on the page, the message will be sent tot your e-mail.
E-mail *
Dear user
For further improvements, please write a feedback about the quality and availability of the services provided from the site and user interface.
1003 views
The date of publishing:
29 May /2023 09:50
Catalogul tematic
Noutăți
Tags:
consultanta | asigurări sociale de stat
0 comments
Only users registered and autorized they have the right to post comments.