Fiscal practice

icon Despre unele cheltuieli suportate pentru organizarea pauzelor de cafea în cadrul conferințelor

La organizarea de conferințe cu scopul de a face schimb de experiență și performanță a participanților, având caracter informativ despre produsele companiei, sunt incluse pauzele de cafea sau fourchette. Aceste cheltuieli pot fi considerate deductibile din punct de vedere fiscal?   În conformitate cu prevederile art.24 alin.(193) lit.b) din Codul fiscal, se permite deducerea cheltuielilor suportate şi determinate de angajator, în folosul salariatului, pentru perfecţionarea salariaţilor, alta decât cea prevăzută...

author icon

Iulia Petrea

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

icon This article is intended only for subscribed users. For subscribe you need to select the subscription

I am subscriber
image

Premium Subscription

2 499 MDL

Order now
image

Electronic subscrisption

1 599 MDL

Order now
image

Electronic subscrisption

799 MDL

Order now
image

Electronic subscrisption

159 MDL

Order now

1218 views

The date of publishing:

28 May /2024 08:00

Catalogul tematic

Noutăți fiscale

Tags:

cheltuieli | forma de organizare | schimb de experienta

2 comments

GHENADIE NEGARA

29 May /2024 14:52

buna ziua. chiar daca se mentioneaza caracterul motivational al conferintei- se constata ca cheltuiala nu este necesara si ordinara. in intelegerea noastra, petrecerea la astfel de conferinte se incadreaza perfect in actiunile/ evenimentele de marketing ale organizatorului, or in intrebare scrie!!! Avind caracter informativ despre produsele companiei!!!. Se cere de mentionat, ca legislatia fiscala actuala a RM nu limiteaza in nici un fel cheltuielile cu astfel de evenimente, deci careva liste exhaustive privind componenta resurselor utilizate la organizarea acestor evenimente lipsesc. Totodata, asigurarea cu cofee break/ fourchette este o practica normala in asa evenimente, or acesta are scop nu atit alimentar, cit: mentinerea interesului participantilor asupra evenimentului prin discutii neformale, stabilirea unor relatii, etc. noi nu consideram ca fiind cu carcater nedeductibil aceste cheltuielil, atit timp cit aceste cheltuieli sunt parte integranta a evenimentului de marketing analizat. cu stima.

Svetlana Slobodeanu

30 May /2024 10:19

icon

GHENADIE NEGARA

De acord cu dl Negara

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon