Electronic services

icon Nicolae Casîm: Centrul de Asistenţă şi Contact – cartea de vizită a Î.S. „Fiscservinform”

Prestarea serviciilor în era comunicaţiilor moderne presupune prelucrarea calitativă şi operativă a unor volume considerabile de apeluri telefonice şi, respectiv, abordări complexe asupra compartimentului dat. Lipsa timpului şi a resurselor umane deseori se răsfrâng negativ asupra calităţii recepţionării apelurilor de intrare de la potenţialii clienţi şi parteneri. Comunicarea permanentă şi tratamentul profesionist, primit în timpul unei conversaţii telefonice de informare şi consultare, între companie şi cetăţeni, care, de regulă, sunt despărţiţi spaţial şi temp...

author icon

Nicolae Casîm

Monitorul fiscal FISC.md Nr.2 2011


icon This article is intended only for subscribed users. For subscribe you need to select the subscription

I am subscriber
image

Premium Subscription

2 499 MDL

Order now
image

Electronic subscrisption

1 599 MDL

Order now
image

Electronic subscrisption

799 MDL

Order now

2830 views

The date of publishing:

14 July /2011 17:36

Domeniu:

Servicii electronice

Tags:

Servicii electronice fiscale | Centru de Asistenţă şi Contact

0 comments

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon