► În partea dreaptă a paginii web, colțul drept, sus, identificați butonul pentru utilizatorii cu vedere slabă, la accesarea căruia se vor deschide mai multe opțiuni: mărire de ecran, cursor la rezoluții mari, ecran alb-negru, ș.a
► Excluderea acestui mod de redare a informației în pagină, are loc prin tastarea ultimului buton (coș) din coloana de opțiuni prezentată.
Procedura se realizează prin accesarea butonului „Autentificare”, poziționat sus, în partea dreaptă a paginii.
La accesarea butonului se deschide un pop up cu 2 modalități de autentificare:
► Autentificare prin Google, care va face legătură directă cu contul Dvs personal.
► Autentificare prin Mpass, în baza semnăturii Dvs electronice/mobile, care va face legătura cu seriviciul guvernamental de autentificare și control al accesului.
Dacă autentificarea a avut loc cu succes, în partea dreaptă a paginii, sus, va fi indicat următorul mesaj „Bine ați venit ________” nume/prenume sau denumirea companiei (în funcție de datele indicate la crearea contului de utilizator).
Notă: În cazul selectării opțiunii „Autentificare prin MPass”, adresa de e-mail setată la MPass trebuie să fie similară cu adresa de e-mail în baza căreia dețineți acces pe pagina web. În caz contrar, Autentificarea pe monitorul.fisc.md nu se va solda cu succes!
► Accesul la articolele închise poate fi obținut doar la procurarea abonamentului „Electronic” sau „Premium”.
► După achitarea integrală a abonamentului, accesul se oferă pentru perioada specifică tipului de abonament procurat:
- abonamentul „Premium” – acces pentru un 1 an calendaristic;
- abonamentul „Electronic” – acces din ziua recepționării plății pentru 12 luni/6 luni/1 lună, în funcție de perioada aleasă.
► Accesul se oferă în baza adresei de e-mail indicată la etapa de creare a contului de utilizator și activare a acestuia.
► În profilul personal, compartimentul „Servicii”, fiecare utilizator va putea să monitorizeze statutul abonamentului deținut: activ/inactiv, perioadă. De asemenea, compartimentul va furniza informații și despre alte produse și servicii procurate, precum și statul acestora.
► Acțiunea poate fi realizată prin 2 modalități:
a) nefiind logat pe pagina web, din compartimentul „Autentificare”, la selectarea opțiunii „Restabilește parola”.
- introduceți adresa de e-mail cu care vă autentificați pe pagina web și tastați butonul „Expediază”.
- la poșta electronică indicată veți obține un link, care necesită a fi accesat pentru a confirma acceptul de modificare a parolei.
- după accesarea link-ului, pe ecran se va deschide un pop up în care se vor introduce datele solicitate. Accesați butonul „Salvează”, faceți un refresh la pagina web și urmați procedura obișnuită de autentificare, în baza datelor noi, recent modificate.
b) autentificat, din profilul personal al utilizatorului, secțiunea „Date de autentificare”. La includerea datelor în casetele solicitate, automat sistemul va evidenția butonul „Salvează”.
- după modificarea datelor de acces, urmați procedura obișnuită de autentificare în baza noii parole.
► Pentru a putea accesa versiunea electronică a revistei monitorul.fisc.md, utilizatorul trebuie să dețină un abonament cu statut activ, cum ar fi „Premium” sau „Electronic”.
► Urmați pașii de autentificare pe portal, completînd spațiile libere cu datele solicitate, apoi tastați butonul „Intră”.
► Informația închisă este marcată cu semnul „lacăt”. Dacă autentificarea a avut loc cu succes, la deținerea unui abonament activ, sistemul va deschide conținutul integral al articolului.
► La deținerea unui abonament fără acces la versiunea electronică, conținutul articolului nu se va deschide.
► La subsolul paginii identificați rubrica „Abonare la Newsline”
► În caseta liberă indicați adresa de e-mail la care doriți să obțineți sinteza zilnică a informațiilor publicate pe pagina web. Pentru a avea acces și la informația cu titlu închis, este necesar să indicați adresa de e-mail în baza căreia ați creat contul de utilizator pe pagină și în baza căreia dispuneți de un abonament activ („Premium” sau „Electronic”).
► Dezabonarea de la modul poate fi realizată de sine stătător. La subsolul oricărei sinteze parvenite la e-mail, indicați opțiunea „Dezabonare” . Click pe opțiune.
►Achitarea produselor și serviciilor prestate de către P.P.„Monitorul fiscal FISC.MD” este posibilă prin următoarele modalități:
- transfer bancar la contul publicației (prin virament);
- prin seriviciul guvernamental MPay;
- achitarea cash la sediul publicației.
► După recepționarea plății de către publicație, fiecare beneficiar este contactat de către un operator în vederea stabilirii detaliilor ulterioare: metodă de expediere a facturii, adresă de livrare, ghidare în pagină, etc.
► Abonare la sediul publicației:
- adresa publicației: or. Chișinău, str. Constantin Tănase, nr.6, et.3, bir.320.
- telefon de contact 022 822 024 sau 022 822 028.
► Abonare online/prin telefon:
- selectați „Abonare la Publicația Periodică” din rubrica „Servicii disponibile”.
- tastați butonul „Comandă acum”.
- selectați modalitatea prin care doriți să înaintați comanda: online sau prin telefon.
- completați formularul de comandă. În dependență de metoda selectată (online sau telefon), datele solicitate vor fi diferite.
- bifați opțiunile prezentate în partea dreaptă a formularului de comandă și tastați butonul „Plasează comanda” sau „Expediază”
► Abonare prin agențiile de presă și curierat:
- Î.S. „Poșta Moldovei”
- „Presinform curier” SRL
- „Maxexpress” SRL
► La subsolul paginii identificați rubrica „Adresează-ne o întrebare”. Tastați butonul.
► Completați spațiile necesare.
- dacă sunteți autentificat pe pagină, caseta „E-mail” se va completa automat cu e-mailul Dvs de acces.
- în caseta cu denumirea „Mesaj” indicați întrebarea/sugestia Dvs, care nu trebuie să depășească 500 caractere.
- bifați opțiunea ”I`m not a robot”.
- tastați butonul „Expediază”.
- la e-mail veți primi un mesaj automat de confirmare a recepționării întrebării adresate.
- răspunsul cu privire la întrebarea adresată va fi expediat la e-mailul indicat și în baza căruia dispuneți de acces la versiunea electronică. Totodată, întrebarea/răspunsul va fi expediat automat și în compartimentul „Mesagerie” din profilul Dvs personal.
► Dacă utilizați pentru prima dată pagina web monitorul.fisc.md și nu dispuneți de un profil personal, este necesar să vă creați un cont de utilizator.
- accesați butonul „Cont nou” poziționat sus, în partea dreaptă a paginii.
► Completați spațiile cu datele solicitate:
- prin bifare, oferiți acceptul de prelucrare a datelor cu caracter personal;
- tastați butonul „Crează cont nou”.
- activați contul de utilizator prin accesarea link-ului parvenit la adresa Dvs de e-mail;
- Felicitări! Contul Dvs de utilizator a fost activat cu succes.
►Statut „Premium user” se acordă tuturor deținătorilor abonamentului „Premium” sau „Electronic” și prevede accesul la toată gama informațională de pe pagina web.
- pentru abonamentul „Premium” statutul se oferă pe durata unui an calendaristic (01.01.20_ – 31.12.20_)
- pentu abonamentul „Electronic” statutul se oferă din ziua recepționării plății pentru 12 luni/6 luni/1 lună, în funcție de perioada aleasă de utilizator.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.