Diverse

5 greșeli flagrante care îi fac pe angajații excepționali să demisioneze, chiar dacă își adoră jobul

Satisfacția față de locul de muncă se traduce prin mult mai mult decât un salariu confortabil și un pachet generos de beneficii. Una dintre marile probleme cu care se confruntă chiar și companiile de top este incapacitatea de a reține angajații talentați pe termen lung. Studiile arată că 91% dintre tinerii din generația Millennials (născuți între 1980 - 1997) sunt mai puțini atașați de locul de muncă și își schimbă jobul, în medie, o dată la maximum trei ani. Însă nici angajații din generațiile X sau Baby Boomers nu stau în același loc mai mult de patru ani. Astfel, companiile se confruntă cu o problemă tot mai presantă: eșecul de a le oferi suficiente motive angajaților buni pentru a rămâne în firmă și a le câștiga loialitatea pe termen lung. Mulți manageri cred că un salariu peste medie și un pachet de beneficii satisfăcător sunt suficiente pentru a menține motivația angajaților. Chiar dacă acești factori sunt în topul motivelor pentru care angajații își părăsesc locul de muncă, nu sunt singurii cu o influență categorică. De multe ori, greșelile comise de conducerea companiei, de managerii de resurse umane sau sincopele în comunicare sunt decisive în hotărârile luate de angajați. Iată care sunt principalele greșeli pe care companiile ar trebui să le evite, pentru a-și păstra salariații buni: Să nu țină pasul cu metodele moderne de evaluare și recompensare a angajaților Cei mai mulți angajați au nevoie periodic de feedback pentru a-și crea o reprezentare corectă despre valoarea muncii lor la serviciu, dar vor și să fie recompensați pentru rezultatele bune obținute, să li se ofere șansa de a se dezvolta și de a învăța prin traininguri organizate de companie. Aceste procese sunt însă imposibil de implementat fără ajutorul tehnologiei, motiv pentru care orice companie care se respectă ar trebui să investească într-un astfel de soft pentru resurse umane, care oferă posibilitatea de a calcula salariile rapid, corect și simplu, de a evalua periodic și complet angajații, de a le oferi programe de training și de a-și pune la punct un program de recrutare care să nu dea greș. Avantajul se vede mai ales în costuri, care scad simțitor prin utilizarea unui asemenea program, astfel încât compania poate folosi fondurile rămase pentru a investi în angajații săi. Mai multe află aici.

via | www.cariereonline.ro

2514 vizualizări

Data publicării:

21 Decembrie /2016 14:20

Domeniu:

Noutăți

Etichete:

greseli | angajati | demisie | job | salarii | companie | management

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon